pan dari atas sampai ke bawah menghina islam ..

nampaknya pemimpin ahli pan adalah antara manusia yang mengelarkan diri mereka islam tapi menghina islam dan malam, wajah anjing dap kafir memang terpancar dengan hebatnya. mujahil dan mad awang pasti akan berfatwa selepas ini. berjayanya pan memusnahkan islam dengan hebat. alkusyen siang malam menghina ulama, jeming assan menabur fitnah kitar semula yang tak pernah surut. husam mus membuat rancangan jahat dengan mencuri dokumen kerajaan yang belum disahkan. mad sabu bersama kafir dap penang menghancurkan melayu penang. semua pemimpin pan adalah berjiwa tegar untuk terus menghina islam, tidak menyokong undang undang islam dijalankan dimalaysia dan akan mengundi menentang islam. nampaknya pan sudah bermusuh bukan saja dengan pas malah dengan agong, istana dan akhirnya akan menghina nabi dan allah selepas ini, tak mustahil sebab penyokong pan budak 3 suku dikelantan sudah menghina isteri nabi atas nama sokong ikut tajuk. akhirnya melarat dan papa kedana.
Image result for pan penghina islam
pan setuju dengan nga kor mengggg
inilah contoh party terbaik yang ditubuhkan dengan memakai perlembagaan sosialis akhirnya menyebut rahmatan seluruh alam. bukannya islam rahmat seluruh alam hanya menyebut rahmat seluruh alam. semua agenda pan hanya untuk memaki hamun islam, memaki hamun orang yang solat. mengfitnah sesiapa saja yang tak bersama mereka dalam membela dap kafir. apa kafir buat pasti mad sabu akan membela dan seluruh pan akan bangkit bila dap kafir dihina. mereka bersetuju jika dap kafir rasuah jangan party lain. mungkin rasuah dap kafir mereka berbahagi sesama sendiri oleh itu rasuah dihalalkan oleh pan. dari awal penubuhan pan adalah hanya untuk menjahanamkan islam. merebut kerusi dan matlamat utama hanya berjuang untuk periuk nasi. tengok zul bongok membuat kenyataan . narative dari awal sampai akhir, ketegasan bangang yang tak ada apa apa makna. jangan tanya mengapa pan wujud itulah yang mahu disembunyikan oleh zul.

yang pasti pan akan terus menghina islam dari dulu sampai bila bila. dan pan bersama sama dap menolak islam. itulah yang diperjuangkan oleh pan. mad awang menghalalkannya. mad awang akan membaca doa lagi dimajlis mana mana asalkan dibayar. mad awang juga gagal bertanding lagi  jika notis kebangkrapan tak lagi dibayar. apakah pan akan terus kehilangan pemimpin yang gila nak bertanding sebagaimana kata husam mus yang sangat gila nak bertanding dun dan parlimen. siang malam bermimpi nak jadi mb kelantan. akhirnya kena sepak kerana kebodohannya. memang dalam party pan mana pemimpin yang cerdik. semua pemimpin pan kena tipu dan dikencing OLEH KAFIR.

Ulasan