nuar tahir sila diam lebih baik nampak sangat bodohnya kalau bercakap

nuar tahir sua pan yang membeli party pan dari party pekerja. itulah kerja kerja nuar tahir bila menubuhkan pkr dulu, modus operandi yang sama digunakan. tak pandai mendaftar party baru selain mencari party party yang nak dijual atau dilelong dipajak gadai. oleh kerana golongan lembap dalam pan ramai walaupun menggelarkan diri mereka sebagai profesional. amat mudah ditipu oleh nuar tahir. jika selepas ini nuar tahir dijatuhkan dari sua pan pasti nuar tahir akan melarikan diri dan mencari pulak party baru untuk dia menjadi sua lagi. itulah sifat nuar tahir. dia hanya mencari keuntungan dalam perniagaan jual beli party. bila pkr sudah tahu begitu nuar tahir disepak dan berjaya memujuk sebilangan bangang dari dalam pas untuk menubuhkan pan. pan hanyalah tapak nuar tahir untuk menjadi sua kerana dalam pan tiada yang layak lagi., selepas ini jika berlaku pemilihan bermakna nuar tahir akan hilang jawatn dan pasti dia akan hilang jugak dari pan.
Image may contain: 2 people, text
miqdad jadi gila sasau mereng sekarang
tak ada orang nak tegur dah dia
seekor pan dimarang kasihan miqdad.
bercita cita nak jadi calon rhu rendang dan parlimen marang
nuar tahir kena kawal sikit mad sabu atau mujahil atau salahudin dari bercakap nak bertanding di kerusi pas, nuar tahir kena ajar mad sabu supaya bertanding dikerusi pkr atau dap kafir. nuar tahir tak payah nak ugut pas sebagaimana mad sabu yang ugut nak bertanding di kelantan terengganu. walaupun pan ada one rahim dikelantan namun pan semakin kecil sokongan kerana husam semakin sasau dan mereng. jin dalam badan husam semakin kecil menyebabkan husam meracau dan meraban sepanjang malam. husam semakin kurang ada di salor. walaupun nak bertanding disalor dan kawasan kota bharu. sokongan pan terhadap husam semakin kurang, ketua pemuda pan kelantan yang nak mengepung suk kelantan makin senyap walaupun cuba berlagak jaguh nak membela mangsa banjir akhirnya terdiam bila isu yang dimainkan bersama balaci samm tidak menjadi, ketua pemuda pan kembali mengangguk diri dalam bilik bermain gitar menghiburkan hati. ketua pemuda pan pengfitnah tegar cuba berlagak ramai pengikut akhirnya termalu sendiri rupanya hanya sekor dua saja menjadi pengikut setianya.

nuar tahir bercakap seolah orang mereng yang bukan menggambarkan seorang sua party. nuar tahir dah tak mampu bergerak kemana mana selain tugas utama mengadakan sidang media dan membuat ucapan. kerja kerja sua tidak dijalankan sepenuhnya. pendaftaran ahli pan tidak dihiraukan sangat yang penting gaji dan menjadi orang besar dalam pan. itulah nuar tahir. nuar tahir tidak perlu bercakap sebab orang akan kata dia bangang kalau dia bercakap pasti sah bangang.

Ulasan

  1. Tuan2 nilai sendiri bahasa pengikut pas... lagumana kami nak ikut.. tunjuk sgt akhlak buruk.. kata ikut nabi.... (ambo pon ore pas tp kurang minat dah bila selalu baca fb ngan wazap pengikut2 pas yg x berakhlak... dok pikir nak join amanah sbb amanah parti islam jugak...

    BalasPadam

Catat Ulasan