jeming assan pan bantulah mazlan aliman bukannya makcik banjir

ketua pemuda pam kelantan, jeming assan bekas penyembah kambing sibuk dan galak ke hulu ke hilir kononnya nak membayar sewa rumah setahun. dunia melihat betapa hebatnya jeming assan yang baru kebah demam kena jerkah dengan jembalang husam kes orang asli yang mahu mengadakan upacara mengepung suk kelantan. jeming assan dan pembantunya penghina isteri nabi banyak menimbulkan masalah dikelantan. akhirnya husam menjerkah kerana kegagalan jeming assan memainkan isu orang asli dan juga isu lombong yang membawa bukti dari dalam longkang. kedudukan ketua pemuda pan yang semakin goyah kerana kebodohan dan kebangangan jeming assan yang banyak menyembah hantu dalam lagu rock. jeming assan dikatakan pakar pengfitnah namun masih gagal mendapatkan isu yang baik untuk memburukkan kerajaan pas kelantan walaupun dibantu oleh jembalang tanah husam mso. jeming assan yang baru kebah bangkit selepas gagal menghadiri konvensyen pan. jeming assan terus mereka cipta fitnah kerana one rahim sudah beberapa kali memberikannya amaran kerana gagal mengotakan janjinya.
Image may contain: 5 people, text
saya sedia makan garam kerana gaji saya tak cukup
saya perlu jadi mb kelantan barulah saya tak makan garam kata human
jeming assan nak membayar sewa setahun sekaligus sedangkan hutang dia sendiri berpuluh ribu tak dibayar, inilah ketua pemuda pan kelantan yang banyak bercakap sendirian dan kadangkala diiringi lagu jembalang tanah untuk mendamaikan jiwa fitnahnya. beberapa kali jeming assan melemparkan fitnah dan yang terakhir kes orang asli. jeming masih gagal menempatkan diri dalam suasana politik pan yang sememangnya hidup dalam fitnah. apa saja fitnah belum berjaya dan pan kena berusaha kuat untuk menjatuhkan kerajaan islam kelantan. mad sabu sudah berbunyi berjuta kali supaya husam dan hantu raya bekerja lebih kuat mengfitnah kerajaan kelantan namun ketua pemuda pan kelantan yang dilantik kerana ketiadaan pemuda yang sanggup untuk memaki hamun, mengfitnah. jeming assan adalah contoh ketua pemuda pan yang paling teruk. tak mnampu berhujah selain bercakap bising dan melakukan kerja kerja bodoh. pan terpaksa melantik jeming kerana tiada pemuda yang sanggup memikul anjing di kelantan. oleh kerana jeming sanggup. jawatan ketua pemuda pan kelantan diserahkan namun walaupun beberapa blogger kelantan yang menjadi penyembah kafir dap sanggup menolong namun masih gagal mengangkat martabat jeming assan. beberapa kali mahu menganjurkan kepungan kepada suk kelantan namun tiada sambutan.

yang hebatnya jeming assan sudah berjanji nak membayar secara pukal sewa rumah yang mana akan berjumlah hampir rm6000 setahun. sedangkan seperti yang diketahui jeming assan sangat miskin dan oleh kerana kemiskinanya ia mula meminta derma dan tak lama lagi akan muncul tulangbesi yang baru, apabila derma dilancarkan, derma akan hilang. pan sendiri tak mampu nak melunaskan bangkrap mazlan kaliman.sepatutnya jeming assan melancarkan kutipan derma untuk bebaskan wak lan dari notis kebangkrapan bukannya menimbulkan fitnah terbaru yang mana lebih memburukkan wajah pan sebagai penyembah kafir dap.  jeming assan sudah mendapat sorang macik yang sanggup tinggal dalam khemah dan berjanji nak membiayai. ia adalah untuk memburukkkan kerajaan kelantan. namun sewa rumah yang dijanjikan oleh pan pasti menyusahkan one rahim che berahim dan husam yang kehabisan wang sekarang. jeming pasti senyap selepas dijerkah oleh che berahim pula kerana pan semakin papa kedana walaupun duit balaik yang dibalun husam masih ada. ia merupakan simpanan husam untuk bertanding di pru yang akan datang. BANTULAH MAZLAN KALIMAN DULU sebelum sibuk nak bayar sewa yang mana pasti makcik tu akan balik duduk dalam khemah selepas pan gagal bayar sewa sebagaimana janji manis ketua pemuda pan kelantan.

Ulasan

  1. makcik banjir tu tak ada kereta range rover diskaun, mari membalak bersama ulamak.

    BalasPadam

Catat Ulasan