kemanakah hilang isu lombong... apakah pemimpin pan musibat yang dicari??

nampaknya blogger mereng dan penyembah dap kafir memainkan isu rasuah lombong dan tergambar kehebatan husam dalam perancangan menggunakan ketua pemuda pan yang bangang untuk menghantar laporan kepada sprm seolah olah strategi huhuhusam telah berjaya menjatuhkan dan mengaibkan presiden pas, bila gambar huhuhusam bersama pemberi rasuah muncul, blog blog pan terus mengalihkan isu. rupanya pengfitnah tak bekerja dengan kuat, semua pakai ilmu umno, hanya satu lapis muncul lepas itu hilang, pan mulai risau jika siasatan dilakukan bermakna ada yang pan akan masuk penjara. lain yang di pinta lain pulak yang akan ke dalam. pemimpin pan sedar bahawa memainkan isu lombong amat berbahaya kerana pan semakin mampus. jika ada pulak pemimpin pan yang ditangkap rasuah bermakna pan boleh terus mampus. jalan terbaik meminta blogger anjing mereka mendiamkan diri dan mencari isu bersih untuk ditulis walaupun beberapa blog telah menyediakan kadar serangan berkala kepada presiden dan party pas. isu lombong akan memakan penasihat umum pan kelantan. jawatan tak wujud diberikan kepada huhuhusam mussa. menggambarkan betapa pan tidak mahu langsung huhuhusam mussa. hanya one rahim mahukan untuk buat kerja kerja menggala.
KENYATAAN LEMBU mad sabu sebagai penyembah kafir yang ULUNG
huhuhusam dan geng lembunya kena bekerja kuat untuk melakukan fitnah. susunan strategi huhuhusam sudah ketinggalan zaman, kemasukkan huhuhusam menambah kebodohan dalam party penyembah dap kafir. walaupun mad sabu yang bermata kelabu tak dapat beza cina atau melayu sekarang berbangga dengan kenyataan bodohnya bahawa melayu muda ramai menyertai mereka dalam perhimpunan bersih. apakah lagi fitnah yang akan digunakan oleh party pan yang semakin malap dan mundur. usaha usaha terakhir pan untuk menyelamatkan party penyembah kafir dari mampus ialah berbaik baik dengan mahathir. menyanjung dan menaikkan martabat mahathir. dan tak mustahil party pan belajar dari mahathir untuk mengfitnah musuh musuh politiknya. dunia melihat kekejaman mahathir kepada nuar braham, kekejaman mahathir kepada rakyat malaysia, tapi itu semua sudah dibersihkan oleh mad sabu and the geng. blogger pan menganggap martabat mahathir setinggi langgit kerana bersama mereka dalam perhimpunan bersih.

hujah hujah pan semakin memualkan demi membela mahathir. hujah pan setaraf dengan penjilat tegar mahathir, khairudein yang sah sah bodoh dan bangang. mad sabu akan bersama sama mahathir untuk melakukan upacara fitnah demi untuk apa saja. dihalalkan oleh mad sabu. pas tak akan menang pilihanraya tanpa dap, kuat sangat ke dap, pan pun tak menang satu kerusi pun walaupun dap dan turun kempen siang dalam malam di sungai besar dan kuala kangsar. pan kalah disemua kerusi dun borneo dan hilang wang pertaruahan walaupun dap sudah membayar deposit. dap kafir kena bagi satu klu untuk pan menang dikerusi mereka tandingi barulah mad sabu tolol boleh bercakap besar. mad sabu tak ingat sudah kuasa tuhan selepas menjadi penyembah kafir dap. itulah pengakhiran terbaik untuk mad sabu.

Ulasan