husam jamnapari tunjuk lagak hero bersama sham agaz

husam pemimpin yang dipecat pas berlagak nak menjadi hero. husam nak serahkan bukti sampah sebagaimana bukti kick defella yang husam bagi dulu. husam kuasa 10 yang dianugerahkan oleh one rahim nampaknya berkembang pesat, bukti bukti diserahkan oleh husam akan dibakul sampah sebagaimana biasa. hujah husam adalah hujah lapuk dan apa yang diberitahu dan disampaikan oleh ngo royalti husam adalah benda benda mengarut. bukti bukti sham agaz melalui dron paling murah dan di ketinggian yang tidak menampakkan apa apa selain membuktikan dron yang dimiliki oleh sham agaz yang diberi bantuan husam musa adalah dron yang tidak berkualiti langsung. apakah husam tidak mengetahui bahawa dron yang dimiliki oleh geng royalti hanya dibeli dari pengkalan kubur. sham agaz berjaya membodoh dan mebangangkan husam sebagaimana one rahim membodoh dan mebangangkan husam.
PENENTANG ISLAM ikut kata kolid semak
husam semakin terkenal sekarang dengan segala kebebalan dan kebodohan. husam yang pernah mejadi exco selama 22 tahun tidak memilik apa apa kecerdikan selain hanya kebodohan dan ketololan yang semakin jelas dan nyata. blogger barua dap kafir semakin hilang sengat kerana pan semakin lama semakin ranap. pan tidak berupaya memilik apa apa diperingkat akar umbi selain hanya bercakap besar. muhyidin tidak pernah mengambil wisma dari umno walaupun telah dipecat namun husam barua kafir mengambil alih wisma salor dan diberi nama wisma tok guru walaupun sesen duit husam musa tidak terlibat dalam pembinaan wisma salor. husam berbangga dengan mengambil alih harta jemaah islam dan cuba berlagak hero dikelantan nak melawan 3 penjuru. kawasan salor sendiri tidak mempunyai tak lebih dari 100 orang ahli pan bagaimana nak menawan kelantan. cakap besar husam sebagaimana dia nak menang diputrajaya. penasihat husam adalah budak budak 3 suku dan ketua pemuda pan adalah ketua pemuda yang tak pernah wujud selain menjadi penyanyi dikir barat.

Ulasan

  1. FZT-keadilan untuk rakyat, tetapi di mana keadilan terhadap org asli Kelantan (gua musang). Islam menyuruh berlaku adil kepada semua. Bagaimana pula dengan isu rasuah yang dibangkitkan oleh Husam Musa? isu rasuah Negara yang disuarakan oleh Dunia global berkenaan Malaysia? dan pelbagai lagi isu yang salah dari segi Islam. Bagaimana sokongan PAS sokongan kepada pemerintah yang zalim? sehinggakan tidak mempercayai kemasukan wang 2.6B ke dalam account Najib.

    Sebagai orang islam, kita harus mempunyai iman. Setinggi-tinggi iman adalah mampu menentang kezaliman dan kemungkaran dengan kuassa iaitu tanganya. Jika tidak mampu tentanglah dengan suara, dan serendah-rendah iman ialah tentang dengan hati. Tetapi jika bersekongkol dengan pemerintah yang zalim itu apa namanya? Berbaik-baik dengan UMNO demi melayu. Menggunakan istilah "politik matang" demi menghalalkan cara.

    Islam tidak memandang bangsa dan keturunan. Yang lebih utama adalah agama.

    Sekian.

    BalasPadam
  2. dok tunggu gak TMB yang jaga tanah kat jumpa dengan OA. berani ke dia. datang esok naik range rover diskaun ye. bagitau saya beli keta ni dapat diskaun. lagi satu ajak menantu ayoh pink yang pandai jual beli keta mewah. FZT takat naik motor honda jadi la. jangan lupa pesan kat ayoh pink jangan ponteng lagi kat parlemen atau dun ganu ye. pesan kat nik abduh jangan asik duduk je taknak berbahas, pesan kat nasrudin jangan lari tajuk masa nak berbahas.

    BalasPadam

Catat Ulasan