perjuangan tok guru nik aziz tidak kena mengena dengan pan ... pan barua kafir

husam muse tak payah duk jual nama tok guru nik aziz lagi, perjuangan tok guru terus dalam pas, dan tak pernah nak keluar dari pas, tok guru sampai akhir hayat dalam perjuangan pas, pan barua dan balaci kafir dap tak ada dalam kamus perjuangan tok guru. husam jual lah nama mad awang ke perjuangan mad awang dan perjuangan komunis atau perjuangan tok syiah lagi elok. husam tak perlu menjaja lagi pasal nama tok guru sebab perjuangan tok guru dengan husam ibarat jauhnya langit dan bumi. husam berjuang untuk kafir, 22 tahun tok guru menjadi mb kelantan bersama pas bukannya bersama pan, pan hanya wujud selepas kekalahan puak puak bangang, puak yang tiada pendirian dan tidak taat pada fikrah islam, perjuangan pan menenggakan kafir dari islam. mad awang sudah mengesahkan bahawa pan ialah party sekular yang berjuang untuk kafir bukannya untuk islam. dengan pengesahan dari mad awang husam tak perlu lagi gunakan nama tok guru kerana tok guru tak pernah keluar dari pas. hanya husam yang dipecat dari pas dan mad sabu mujahil mad awang yang semakin bangkrap terpaksa bergantung talian hayat kepada dap kafir menerima dana.
firma
HASIL KARYA DAP KAFIR DISOKONG OLEH pan
pan dibawah mad sabu bersengkokol  bersetuju dengan cara zalim dap kafir penang
menghalau rakyat penang
dap kafir penang sedang merompak segala hasil rakyat dengan menggunakan segala kuasa yang ada dibantu oleh pan. dap kafir sedang memunggah kekayaan rakyat ke dalam poket pemimpin dap. segala kudrat digunakan untuk merompak dan menyamun harta rakyat penang. guend end sudah menerima imbuhan yang melebihi dari segenap penjuru hasil usahanya. husam sudah merasmikan lebih dari 21 cawangan sehari di kelantan. ni bermakna hampir satu sejam satu dirasmikan oleh husam. ahli pan yang berjumlah tak sampai 500 orang boleh membuat cawangan yang berulangkali dengan mengemukakan kad pengenalan palsu. husam dan one rahim sedang giat menipu rakyat kelantan. husam yang sudah basi tidak ada apa apa lagi nak diperjuangkan selain menjadi penggal terakhir menjadi adun. kasihan sungguh nasib anak umno ni.

Ulasan

  1. SALAM KENAL SEMUA,…!!!
    INI CERITA KEHIDUPAN SAYA YANG BENAR BENAR TERJADI(ASLI)BUKAN REKAYASA!!!

    Saya Sangat BerTerima kasih Atas Bantuan Angka Ritual AKI…Angka AKI KORO Tembus 100%…Saya udah kemana-mana mencari angka yang mantap selalu gak ada hasilnya…sampai- sampai hutang malah menumpuk…tanpa sengaja seorang teman lagi cari nomer jitu di internet…Kok ketemu alamat AKI KORO..Saya coba beli Paket 2D ternyata Tembus…dan akhirnya saya pun membeli Paket 4D…Bagai di sambar Petir..Ternyata Angka Ritual Ghoib AKI KORO …Tembus 4D…Baru kali ini saya mendapat angka ritual yang benar-benar Mantap…Bagi saudara yang ingin merubah Nasib anda seperti saya…Anda Bisa CALL/SMS Di Nomer AKI KORO 0852-2284-6347.(((Buktikan Aja Sendiri Saudara-Saudari))) {{= KLIK DISINI CARA MENDAPAT ANGKA RITUAL AKI KORO DI JAMIN 100% TEMBUS =}}﷯













    SALAM KENAL SEMUA,…!!!
    INI CERITA KEHIDUPAN SAYA YANG BENAR BENAR TERJADI(ASLI)BUKAN REKAYASA!!!

    Saya Sangat BerTerima kasih Atas Bantuan Angka Ritual AKI…Angka AKI KORO Tembus 100%…Saya udah kemana-mana mencari angka yang mantap selalu gak ada hasilnya…sampai- sampai hutang malah menumpuk…tanpa sengaja seorang teman lagi cari nomer jitu di internet…Kok ketemu alamat AKI KORO..Saya coba beli Paket 2D ternyata Tembus…dan akhirnya saya pun membeli Paket 4D…Bagai di sambar Petir..Ternyata Angka Ritual Ghoib AKI KORO …Tembus 4D…Baru kali ini saya mendapat angka ritual yang benar-benar Mantap…Bagi saudara yang ingin merubah Nasib anda seperti saya…Anda Bisa CALL/SMS Di Nomer AKI KORO 0852-2284-6347.(((Buktikan Aja Sendiri Saudara-Saudari))) {{= KLIK DISINI CARA MENDAPAT ANGKA RITUAL AKI KORO DI JAMIN 100% TEMBUS =}}﷯

    BalasPadam

Catat Ulasan