pemimpin dap yang rasuah akan dibersihkan oleh blogger pan

kalau jadi pemimpin dap pasti ada blogger pan akan bersihkan kesalahannya dan menjadi bersih sehingga menciutkan. begitulah taatnya blogger pan kepada kafir dap. jika rasuah ganti balik semua wang yang di ambil dan kes pun tutup. senang je hukuman begitu. mana mana yang ambik rasuah bila tertangkap kembalikan aje wang rasuah tu kepada tuannya. KES SETTLE. SPRM TAK PERLU ADA, cuma cari je mana mana pesalah dan dibuktikan lepas tu terpulang pada pemakan kedarah rasuah kembalikan wang rasuah itu. jika tidak baru berhadapan dengan tuduhan menerima rasuah. kalau guend end rasuah bermakna rumah tu guene end kena pulangkan kembali dan guane end menjadi pemimpin bersih. senang betul jadi ahli pan . macam kristian mana mana pendosa pergi je mengaku di gereja dengan paderi lepas itu pembuat dosa menjadi bersih. begitulah hebatnya pan. pengajaran dan amalam kristian digunakan untuk bersihkan dap kafir. hebat bukan jadi ahli dan penyokong pan. kalau pemimpin pan merompak dan mencuri atau menjual harta wakaf sekalipun tak apa asalkan pemimpin pan sanggup bagi balik wang yang dicuri dan dirompak.

jika selain dap, pasti akan menerima kencaman hebat dari blogger pan, mana mana pemakan rasuah perlu dihadapkan ke mahkamah., mereka makan harta rakyat, walaupun dikembalikan tetap dinamakan rasuah kerana mereka bukan dap kafir dan pan sosiallis. semua rakyat malaysia patut berbangga dengan hukuman blogger pan buat untuk rakyat malaysia. mana mana ahli pan atau penyokong pan makan rasuah ia akan dibersihkan segera dengan memulanhkan wang yang dimakannya jika tertangkap. jika tak tertangkap tak apalah dihalalkan oleh pemberi wang rasuah. mad awang mungkin bersetuju dengan kenyataan begini kerana inilah maqasid syariah yang cuba diterapkan oleh pan ke dalam masyarakat islam. kebijaksanaan dalam mengendalikan hukuman. pan boleh flexibal dalam menentukan hukuman. jika dap kafir kena pasti boleh dibersihkan dan dikauntim bawah meja. yang selain itu perlu didakwa.,

Ulasan

  1. SALAM KENAL SEMUA,…!!!
    INI CERITA KEHIDUPAN SAYA YANG BENAR BENAR TERJADI(ASLI)BUKAN REKAYASA!!!

    Saya Sangat BerTerima kasih Atas Bantuan Angka Ritual AKI…Angka AKI KORO Tembus 100%…Saya udah kemana-mana mencari angka yang mantap selalu gak ada hasilnya…sampai- sampai hutang malah menumpuk…tanpa sengaja seorang teman lagi cari nomer jitu di internet…Kok ketemu alamat AKI KORO..Saya coba beli Paket 2D ternyata Tembus…dan akhirnya saya pun membeli Paket 4D…Bagai di sambar Petir..Ternyata Angka Ritual Ghoib AKI KORO …Tembus 4D…Baru kali ini saya mendapat angka ritual yang benar-benar Mantap…Bagi saudara yang ingin merubah Nasib anda seperti saya…Anda Bisa CALL/SMS Di Nomer AKI KORO 0852-2284-6347.(((Buktikan Aja Sendiri Saudara-Saudari))) {{= KLIK DISINI CARA MENDAPAT ANGKA RITUAL AKI KORO DI JAMIN 100% TEMBUS =}}﷯

















    SALAM KENAL SEMUA,…!!!
    INI CERITA KEHIDUPAN SAYA YANG BENAR BENAR TERJADI(ASLI)BUKAN REKAYASA!!!

    Saya Sangat BerTerima kasih Atas Bantuan Angka Ritual AKI…Angka AKI KORO Tembus 100%…Saya udah kemana-mana mencari angka yang mantap selalu gak ada hasilnya…sampai- sampai hutang malah menumpuk…tanpa sengaja seorang teman lagi cari nomer jitu di internet…Kok ketemu alamat AKI KORO..Saya coba beli Paket 2D ternyata Tembus…dan akhirnya saya pun membeli Paket 4D…Bagai di sambar Petir..Ternyata Angka Ritual Ghoib AKI KORO …Tembus 4D…Baru kali ini saya mendapat angka ritual yang benar-benar Mantap…Bagi saudara yang ingin merubah Nasib anda seperti saya…Anda Bisa CALL/SMS Di Nomer AKI KORO 0852-2284-6347.(((Buktikan Aja Sendiri Saudara-Saudari))) {{= KLIK DISINI CARA MENDAPAT ANGKA RITUAL AKI KORO DI JAMIN 100% TEMBUS =}}﷯

    BalasPadam

Catat Ulasan