pan menguasai malaysia kata husam anak pak musa kuasa 10

dengan menggunakan kuasa 10 yang dianugerahkan oleh one rahim kepadanya, husam menjaja cerita fitnah ke seluruh malaysia, mangsa pertama fitnah husam musa adalah mb kelantan. durian kunyit lebih baik dari projek debu projek kambing jamnapari yang sudah diistiharkan mampus. kambing jamnapari membawa pergaduhan dengan sibaju jalur jalur otak kementot mso yang cuba menangguk di air jernih namun mso yang dikatakan tak mahu membayar sesen pun kepada husam untuk melobi projek jamnapari membawa mso keluar dari kroni kroni husam. antara yang memburukkan mso adalah anjing belaan husam yang sama sama ke negara cina kick the fail lah. mso kembali kepada memuja dan memuji husam selepas husam berjanji akan memberikan projek dan membiayai projek buku fitnah terbaru MSO, mb kelantan dari party pan yang penuh inovasi dan fairytale. mso menjadi tok selampitnya mereka reka kehebatan husam untuk menakluk kelantan dengan ahli pan berjumlah 700 x 10. ilmu matematik husam dan one rahim.
BERANI KE HUSAM BERDEBAT
SELEPAS SAMAN BANGANGNYA BERAKHIR
MENUNJUKKAN HUSAM TAK ADA IDEA DAN TAK TAHU APA APA WALAUPUN DIKATAKAN
PROFESSIONAL DAN PEGUAM pan BUAT APA??
husam mahu bertanding 3 penjuru dimana mana kerana pas dan umno sudah merosot pan sedang meniti kehebatan walauapun dengan menjual harta wakaf dan paling penting adalah menjadi anjing dan barua dap kafir. pan sudah mewajidkan semua ahli dan penyokongnya menjadi walaun kepada kafir. apa saja yang dibuat oleh pas perlu ditentang kerana dap kafir tak bersetuju. selepas ini dap kafir pasti mengarahkan pan untuk bertanding dimana saja pas bertanding. pan sudah mengemukakan perbelanjaan jika mahu bertanding diseluruh kawasaan pas bertanding. dan dap kafir sudah meneliti cadangan pan walaupun pemimpin yang sama bertanding 2 kawasan dun dan parlimen. kolid semak akan bertanding dishah alam dan kota damansara walaupun psm geng lama kolid semak bertanding. husam akan bertanding salor dan kota bharu dan one rahim akan bertanding di chempaka dan juga parlimen krai menggantikan hatta yang akan bertanding di selangor kerana kehebatannya merancang strategi fitnah kepada pas.

dan diberitakan diperak blogger alkusyen penyanjung kafir akan bertanding didun dan parlimen kerana kekurangan pemimpin. pan akan mengambil sesiapa saja untuk dijadikan calon. semua ahli pan akan diwajidkan bertanding 2 kawasan satu dun dan satu parlimen., cikgu ali yang gagap kalau bercakap juga pasti akan bertanding atas arahan nizar boneka kafir dap. dengan kuasa 10 husam dan ahli pan yang lain, pasti pan akan berkuasa dalam mimpi dan igauan. husam sudah tak laku dikelantan. husam pakar fitnah dan menipu. dikelantan husam adalah seorang penipu dan semakin gila. dan tak mustahil banyak lagi fitnah husam akan dilemparkan. husam akan mengutip fakta dari longkang untuk memburukkan kerajaan pas kelantan. inilah nasib pengkhianat penipu dan perompak.

Ulasan