pan melutut dengan dap kafir itulah yang sebaiknya

pan ditubuhkan kerana mahu menjamin kafir dap terus mendapat kerusi di dalam malaysia. salahudin antara pemimpin pan yang sudah menerima imbuhan besar jika dapat membawa ramai ahli pas masuk pan, namun sampai sekarang salahudin yang bercakap besar dalam majlis presiden dengan dap kafir gagal membuktikan bahawa mereka mempunyai ahli seramai lebih dari 10 ribu orang seluruh malaysia walaupun mad sabu dan nuar tahir sudah menyalak bahawa pan sudah mempunyai ahli seramai 100 ribu menjelang tamat tahun 2015. sehingga september 2016 walaupun dengan kemasukan husam musa yang berkuasa 10 ilham tolol one rahim ia tidak mendapat sambutan sebagaimana mimpi salahudin. di johor sendiri walaupun melarikan kerusi pas oleh amirol huda namun pan masih gagal mendapat impak positif selain menjadi liabiliti kepada party lain. dengan tertubuhnya bersatu nampaknya pan akan terus mundur dan mampus dengan lebih cepat.
larian gadaan 10 one rahim
matematik fail
kenyataan salahudin sama tolol dengan nuar tahir yang mana akan ada cawangan 1000 menjelang pru ke 14, betapa bangangnya kenyataan salahudin yang mana selama ini tak pernah bekerja untuk mendaftarkan ahli pan tapi menuntut jawatan sebagai senator dari kerajaan prk selangor. namun ia ditolak oleh pkr. pan dibawah saari sungkit menuntut jawatan exco walaupun dikatakan sebagai pengemis dan peminta sedekah. salahudin pasti sudah menerima pengetahuan yang jelas bahawa mereka tak akan tunduk kepada islam dan akan menjadi anjing kepada kafir. oleh sebab mahu menjadi anjing kepada kafir pan ditubuhkan oleh pasukan yang kalah teruk. akhirnya melantik mad sabu sebagai presiden sementara sebelum disepak keluar. mujahil sudah mengemukakan saranan bahawa pengerusi pan perlu ditukar jika mahu berjaya sebagaimana impian kafir dap.

nuar tahir sua pan berjaya menipu seluruh ahli pan, dengan mengemukakan cawangan dan kawasan palsu dan menggunakan nama orang yang sama dan bernombor ic palsu yang diubah suai supaya menampakkan betapa ramainya yang menyertai pan. pemalsuan nuar tahir pernah dibuat dalam pkr sampaikan pkr hampir diharamkan dan pan tak lama lagi akan diharamkan kerana pemalsuan ahli. tulangbesi@tulangfitnah sendiri menjadi ahli di 7 tempat berlainan dan menjadi jawatankuasa penaja pan di7 tempat cawangan berlainan. pan pasti tahu mereka akan kalah disemua dun dan parlimen.  penipuan pan sudah didedahkan oleh one rahim bahawa semua dalam GANDAAN 10. jika ahli pan sepuluh ribu bermakna seratus ribu digandakan. one rahim tahu tektik dan teknik nuar tahir untuk mengaburi mata pemimpin pan yang sangat tolol dan bodoh dan boleh digunakan oleh dap kafir atau sesiapa saja. salahudin pasti melutut dan menjilat,ludahnya sendiri.

Ulasan

Catat Ulasan