ilmu matematik yang diajar oleh cikgu one rahim

kuasa 10. gandaan 10, seekor husam bersamaan dengan 10 orang adun hahahah .. patutlah kalu asal cikgu mesti bangang, sama bangang dengan cikgu tua ali diperak. kenapalah asal cikgu masuk pan mesti tolol dan bahalol. diperak duk merapu siang malam, maki ulama setiap waktu akhirnya cikgu dikelantan dikesan lebih tolol dari cikgu ali diperak. kalau mad maslan tolol yang ni lagi bahalol dan tongong terus. patutlah orang kata pan memang untuk manusia bangang sebagaimana bangangnya cikgu one rahim, di alam realiti one rahim buta buta membodohkan bekas sua politik tok guru yang sama sama jadi bodoh bangang kerana kenyataan one rahim. mad sabu yang dikatakan profesional pun akhirnya terikut sekali jadi lembu oleh one rahim. lembu yang cerdik dijadikan korban untuk hari raya namun lembu bangang di sembelih oleh one rahim dengan mudah dan tak lama lagi husam pula yang sudah diketahui sangat bodoh dan bangang.
KALAU MENGUNDI DALAM DEWAN PASTI pan akan menang jika membawa apa apa usul lembu
dan husam terikut kebodohan dan kebangangan one rahim yang dikatakan pas tak sir melepaskan husam
pas mana nak simpan husam yang sangat bahalol bila bercakap
siapa nak simpan husam bukan hebat apa apa selain merapu dan merepek
kalau pakai matemarik one rahim pasti pan boleh jadi kerajaan negeri ddngan memangi hanya 4 orang adun
dikali 10 bermakna 40 ahli dun pasti hudam jadi mb dalam mimpi jeninnya
elok sangatlah kehadiran cikgu pencen seperti mana cikgu one rahim cikgu ali diperak yang menulis tanpa fakta selain menulis fitnah kepada ulama. mad awang yang fasih berbahasa inggeris pun kena tapau sekali dengan cikgu one rahim yang membuat lawak bodoh dan tolol. kemuncak kebodohan pan dan sekutunya menjadi pan party bodoh dan bangang paling hebat muncul diabad akhir zaman dengan diikuti oleh ketua pemuda pan kelantan yang siang malam duk melalak dalam kebodohan. ketua pemuda pan yang dinasihati oleh budak 3 suku yang membuat cacian dan makian kepada isteri nama dan sokong ikut tajuk tak kira kafir dan islam yang penting tajuk kena dengan kepala bangangnya. elok sangatlah pan ambik ketua pemuda begitu.

Ulasan

  1. ....hehehe...bukan pelik pun...dulu dia kata bila PAN Imayam ditubuhkan, separuh dari ahli PAS akan keluar PAS join PAN Imayam!!
    500,000 ribu orang! dasyat sungguh Ilmu Hisab gang PAN Imayam ni!!

    BalasPadam

Catat Ulasan