husam dap kelantan nak jatuhkan kerajaan islam kelantan

husam muse yang baru dinobatkan sebagai defacto kelantan oleh one rahim penipu yang mendakwa 10 adun pas akan masuk pan jika husam dipecat. dengan segala kemahiran skil menipu one rahim gagal yang one rahim berjaya adalah UNFRIEnd mana rakan mukabukunya. kejayaan besar one rahim adalah mengadakan jamuan setiap rabu seperti mesyuarat exco di kota bharu, dengan kemasukan defacto kelantan bermakna one rahim akan berbelanja mewah. pan akan menubuhkan lagi cawangan pan dan kawasan., yang mana pan akan bertanding seluruh kelantan. dan husam akan dilantik menjadi mb kelantan dalam mimpi. husam sudah menempah kot untuk memastikan jawatan mb kelantan miliknya jika pan menang di kelantan. pan yang sudah mempunyai 800 cawangan diseluruh kelantan dengan ahli tak sampai 1 ribu diseluruh kelantan pasti pan adalah party yang paling hebat dalam sejarah.

JAWATAN PENCACAI kepada husam dalam pan memerangkap balaci dan barua dap adalah satu jawatan penting. husam dikatakan sudah menerima jawatan itu. husam menolak semua jawatan diperingkat nasional pan kerana semua jawatan diperingkat nasional sudah diisi kecuali adalah mamlau yang mahu mengundur diri. mad sabu sudah terasa kepanasan. salahudin sedang giat menyusun kroni untuk menjatuhkan mad sabu. kumpulan pengkhianat islam sedang giat membunuh antara satu sama lain. dengan adanya ketua pemuda pan kelantan pasti husam akan bergembira dengan sambutan kepada pan. pan boleh berbangga dengan ahli yang tak sampai seribu diseluruh kelantan. ahli pan lebih banyak dari party mahathir. ini bermakna ketua pemuda pan kelantan juga akan bertanding dan disookong oleh puak tiga suku yang menghina isteri nabi.

dap kafir sudah turun ke kelantan untuk brbincang dengan husam selepas one rahim gagal menarik sokongan sebagaimana biasa. keupayaan one rahim selain bercakap benda bodoh dan bangang ia juga selalu melakukan sarkis didepan wisma pan. dap mahu kata putus dari husam samada mahu bersama mereka atau tidak. jika mahu bersama mereka husam kenalah pastikan hukum islam tidak akan berlaku dikelantan., segala tentang islam pan kena lawan dan barulah dana yahudi akan dimasukkan oleh dap untuk pemimpin pan seluruh kelantan boleh bertanding, jika tidak pan tidak layak bertanding kerana kemiskinan dan kepapaan.

Ulasan

  1. Pemimpin Kelantan tak tunjuk pun akhlak Islam, camana?

    BalasPadam

Catat Ulasan