apakah kalau pembangkang menang BEKAS UMNO jugak jadi PM????

nampaknya mahathir dah siap canang bahawa muhyidin jadi pm bila pembangkang menang pru ke 14. mengapa tiada pemimpin kah yang layak jadi pm selain dari lubuk umno yang mentankedarah duit rakyat. muhyidin sudah jual separuh johor pun nak jadi pm lagi. menentang umno hanyalah kerana kekurangan wang. maknanya selagi malaysia wujud akan ada hanya pm dari umno. nuar brahim bekas umno, muhyidin bekas umno, tapi kalau tanya pan bengong dan bongok pasti setuju, walaun mad sabu pan pasti setuju siapa pun jadi pm hatta firaun haman pun mereka setuju asalkan islam tak menang dimalaysia. tak caya tanya cikgu ali pengfitnah no wahid dimalaysia. apa dap kafir cakap tentang islam cikgu ali akan bersetuju sebagaimana siti kassim almangkuk ayun.

husam tolol sudah istiharkan dirinya dalam kebodohan yang sangat teruk. semakin banyak tindakan husam berkisar pada diri sendiri yang terus menerus menampakkan kebodohan husam. saman husam sudah berhenti disitu. kuasa 10 husam yang diistiharkan one rahim sudah memberikan banyak keburukan husam. husam dinasihat oleh mso dan geng kurang pelajaran menyebabkan husam akan terus melakukan joke yang bangang. husam semakin tenggelam walaupun penyokong dan ahli pan mendewakan husam. husam sudah tidak perlu berpolitik lagi . bersaralah husam dari menambah sejarah hitam dalam kariernya sebagai pemimpin pan yang bangang tiada bandingan. mad sabu sudah diistiharkan selaku presiden pan yang tak laku nak bersuara selain tunduk dan sujud mencari dedak untuk dimakan. kafir dap beri mad sabu dedak mad sabu pemakan tegar setuju dengan apa cara sekalipun.

muhyidin dibawah pribumi boleh melupakan hasrat nak jadi pm kerana rakyat malaysia mahukan pm dari pembangkang bukan berasal dari badan umno yang banyak HIV dan segala kurap panau. pemimpin pembangkang yang bersih bukan seperti guend end makan duit rakyat untuk beli undi dan beli kaum pan yang bahalol. guend sudah expired dan letak jawatan dari terus menghuduhkan dap korupsi yang teruk dan akan betambah teruk menjelang pru ke 14. habuan demi habuan akan dinikmati oleh dap jika terus berkuasa dipenang.

Ulasan