TIADA RUNDINGAN DENGAN PENGKHIANAT ISLAM... pan boleh berambus

party barua dap tak payah nak berangan bermimpi nak berunding dengan pan, pan sepatutnya sudah sedar dari mimpi yang panjang bahawa mereka tak ada bargain power selain hanya menjadi balaci dan barua dap kafir. mad sabu antara pemimpin yang sudah gagal membawa kemajuan kepada party pekerja.n pan berura ura nak membawa masuk husam muse namun sampai hari ni husam masih tak berminat party pan yang tiada hala tuju. wajah dan imej pan yang huduh kotor jijik tidak mudah dibasuh kerana didiami oleh pengkhianat islam dan pencuri perompak didalamnya. kerjasama dengan pengkhianat islam pasti akan banyak memudarat dari mendapat manafaat. wajah pan yang semakin kotor dengan masuknya naib ketua pemuda pan ke penjara kerana tindakan melampau pasti memburukkan imej pan yang semakin hanyut ke longkang.
geng pencuri perompak ada semua dalam baju oren
pas tidak akan mengadakan kerjasama dengan pan, party bahalol. pan boleh berhenti nak bertanding atas kerusi pas kerana kekurangan calon dan juga kekurangan danasokongan. nak masuk bertanding bagaimana nak bayar wang jaminan pun kena kutip derma bagaimana pan nak masuk semua kerusi pas dan parlimen yang ditandingi pas walaupun dana dap dikatakan mencurah sebelum ini. pan sudah papa kedana kerana membiayai kemewahan pemimpin pan yang menerima wang kotor dari dap kafir. dap menentang hukum islam begitu jugak pan bermakna kedua dua menerima segala kekotoran dari luar. pemuda pan boleh bekerjasama dengan party sosialis atau bekerjasama dengan bersatu atau menjadi pelapik kaki jamban dap kafir.  pemuda pan perak hendaklah bekerjsama dengan alkusyen atau sisikafir untuk membentuk kerjasama kukuh atau meneruskan usaha usaha bodoh. pan yang banyak mengfitnah sesiapa saja akan menerima masalah demi masalah selepas ini.

chegu bard yang baru dipecat dari pkr pasti boleh memilih nak masuk party pan atau dap kafir atau chegu bard akan menubuhkan party baru. sebagaimana biasa mana mana pemimpin dipecat hendaklah menubuhkan party baru atau samm dijadikan party politik baru. samm mempunyai pengikut yang berjuta juta ahlinya sebagaimana dakwaan chegu bard yang pkr tidak boleh memecatnya. akhirnya chegu bard menerima nasib sebagaimana husam bodoh.husam bangang masih berkira nak menyertai pan, jika husam menyertai pan dia sudah menjumpai kuburnya sendiri. apakah chegubard juga akan mula menggali kubur dia sendiri. akibat kebodohan yang tidak sudah cikgu bard dipecat dan disepak keluar. walaupun chegubard mengatakan dia tak akan dipecat kerana dia sangat hebat akhirnya menerima nasib malang.tak ada sesiapa memujuk chegu bard hanyalah menyedapkan hati sendiri. ramai hantu raya tiada tuan sekarang. husam dipecat pas, muhyidin dipecat umno chegubard dipecat pkr. kesemua pemimpin yang mendabik dada mengatakan mereka hebat jika dipecat akan ranaplah party namun dipecat jugak. pan boleh memujuk mereka mamlau ni join mereka,

Ulasan