naib ketua pemuda pan AKAN MASUK PENJARA

nampaknya malang bertimpa timpa pada party pengkhianat ISLAM. naib ketua pemuda pan atau lebih dikenali panGAN dijatuhkan hukuman 8 bulan penjara kerana menghasut, oleh kerana kebodohan dan kebangangan sewaktu membuat ucapan bodohnya akhirnya akan kepenjara dan akan terlepas menjadi calon pan dalam pru ke 14 ini jika denda melebihi 2k atau penjara lebih dari sebulan. lagipun mangkuk ni mana layak bertanding kerana kebodohannya. nanti ramai pengundi datang mengadu padanya pasti dihalaunya kerana mengganggu masa dia tidur. ceramah berapi rapi menandakan kehebatan pan akhirnya tiada audien yang hadir. kebodohan pan makin terserlah selepas makin gagal dalam menjadi apa apa pakatan, pkr dan dap apatah lagi bersatu tidak mahu pan bertanding dalam pru ke 14 ini. jadi mereka seperti anjing kurap dan itulah sifat anjing kurap. disepak diterajang kerana amat amat hina. kesudahnnya kelongkang mampusnya.
faq1
MUKA KALAH, naib pemuda pan akan penjara tak lama lagi
biasalah peguam peguam yang mewakili geng pan selalunya akan kalah walaupun kes kuat mana pun, jika faiz fadhil yang tak pernah menang kes di mahkamah kecuali kes selipar jepun hilang lain lain kes faiz fadhil hanya menjalan guaman perjanjian sewa beli kereta atau beli rumah yang lain jika diserahkan kepada peguam pan alamak jawabnya ke dalam penjara sudahnya. kalau asmuni awi ambik lagi teruk jadinya., kes yang sudah menang pun akan kalah kembali kerana gagal berhujah dna gagap dalam mahkamah.  pan terpaksa mengutip derma demi membayar wang jaminan. dan mampus hadir memberikan sokongan selepas kutipan derma dilancarkan, cukup wang derma mampus pun sampai dengan gembira memberikan sokongan bodohnya.

selepas ini akan berlangsung kes mad sabu pulak, lepas ni alhussyen juga akan kepenjara selepas ini. jika alhusyen ke penjara bermakna nizar akan kehilangan bapak segala balaci kafir disisinya. nizar akan kehilangan penasihat ulungnya, jika wang denda tidak disedikan oleh pan dan sekutunya alhusuyen akan menderita dalam penjara disamping sakit kencing manisnya akan merebak dengan teruk. peguam pan akan berhujah mintak hakim mengasihani keadaan alkusyen yang sudah tua dan tak lama lagi tak mampu berjalan untuk mengelakkan hukuman penjara. sepertimana sedia maklum peguam pan pasti akan kalah mana mana kes pun.

Ulasan