kemelut terengganu ... percakapan bangang antara azan dan mso@dap kelantan

azan adun pkr kawasan dun bandar yang sentiasa tak dok dalam dun bandar hanya datang untuk collect elaun dan gaji. untuk dia bekerja dikawasan bandar sentiasa dok rok cetong. pkr dah boleh  buang azan atau dun bandar diucapkan selamat tinggal untuk pkr. azan yang sentiasa ponteng dan amat mesra pan @ raja koring tidak buat kerja selain hanya tahu bercakap dan memang sepatutnya lah dia berkawan dengan mso. mso yang bodoh dan bangang penyokong tegar dap kafir akan mengutip apa saja cakap azan yang sentiasa terlajak kebelakang mengetahui sisi politik terengganu. apa yang mso kutip dari azan menggambarkan bahawa azan tertinggal hampir 8 bulan di belakang dengan keadaan situasi sebenar di terengganu. azan yang hidup dikl hanya datang untuk mengclaim elaun dan tuntutan perjalanan dari kerajaan terengganu.
makan BESAR BERSAMA HUSAM MUSE
azan sepatutnya lebih baik diam dari terus bercakap benda yang dia sendiri tak tahu. mungkin antara yang bekalkan dia maklumat ialah raja korin yang mana sudah lapuk dari politik terengganu. dulu ramai jugak nak dengor kata kata raja korin namun sekarang budak main rollerblade kat shah bandar pun kata raja korin tu bangang. berucap siang malam tanpa sedar diri. pan yang mempunyai ahli 129 orang diseluruh terengganu dikatakan bersiap sedia untuk mencalonkan disetiap dun dan akan dibagi dua atau kesemuanya ditandingi oleh pan saja. raja korin akan bertanding 2 satu dun satu parlimen. dan yang pasti raja korin akan dilantik menjadi mb terengganu jika pan dan pkr menang dalam pru diterengganu yang akan datang. dun ladang dan parlimen kuala terengganu menjadi sandaran raja korin untuk bertanding. dun bandar azan masih mahu bertanding dan akan dilantik menjadi timbalan mb jika pkr dan pan menang nanti. seluruh exco sudah siap untuk diserahkan kepada sultan jika pan dan pkr menang bergaya atau kalah seluruhnya.

orang terengganu sendiri tahu siapa mad eid, apa yang mad eid cakap tak serupa bikin, boleh berubah dalam masa 2 saat bila bila masa, mad eid akan bercakap bila tiada bayaran yang masuk, jika ada mad eid akan berubah. blogger bodoh dan bangang seperti barua dap tak payah cerita betapa pas bodoh tak ambik kesempatan dengan keadaan ini. orang terengganu kenal siapa mad eid dan ghazali dan lebih mengenali azan dan tahu siapa raja korin dan aktivitinya. mso tak payahlah nak berat nulis benda yang tak akan dibayar oleh dap. azan pun bukan boleh dipercayai sangat untuk membayar mso walaupun dijanjikan habuan kambing jamnapari jika menang diterengganu. azan tahu bahawa mso sedang kelaparan sekarang sebab huse tak mampu dah menaja mso. huse sendiri tak dikehendakki oleh pan. merapu dan merabanlah setiap masa

Ulasan

  1. fuiyoh ponteng lagi. kali ni dakwah kat hutan mana pulok ayoh pink..

    BalasPadam

Catat Ulasan