kah kah kah barisan nasional akan kalah TERUK dalam sejarah politik malaysia... hebat penyembah DAP KAFIR MENULIS

kalau tak reti nak berpolitik tak payah lah menulis benda benda yang sangat tolol dan bangang. patutlah orang kata kalau penyokong atau ahli party pan memang sah sah bahalol dan bangang. pkr tidak mahu pan bertanding kerana di kuala kangsar dan sungai besar sudah membuktikan bahawa dap dan pan akan bungkus teruk jika bertanding. guend end sudah nampak kubur makin dalam digali. cuma penyokong dap kafir saja menyedapkan hati kononnya mereka sangat kuat sampaikan boleh menang bergaya. disarawak penyanjung dap kafir berkata bahawa dap boleh tapau barisan nasional akhirnya menyembah menjilat bumi. kasihan pada dap kafir yang terpaksa mempercayai hujah hujah bangang penyokong dan ahli pan. zaidi kaldai kafir dap bersungguh mempertahankan dap kafir dari serangan segenap pelusuk dan sanggup maki hamun pan kerana dap bagi dia makan kedarah. hatta kalau dibagi rezeki duit kasino royale pun zaidi bangang akan sanggup asalkan lumayan pak. guend kafir kata apa apa pun pasti zaidi akan bangun membela guend end.
13680624_272775653082304_5778185369691548739_n
pakatan harapan bergabung dengan UMNO jika nak kekalkan DUN Dan PARLIMEN
mat sabu kitsiang sudah bersetuju mengadakan kerjasama erat begini
depan kutuk umno belakang rakyat cium umno
dap kafir penang sendiri tak yakin sangat nak menang balik penang walaupun walaun dap kafir pan bersungguh sungguh bermeeting walaupun tak dijemput oleh dap kafir. dap kafir anggap pan sebagai pelapik kaki saja akhirnya terpaksa tunduk kepada pkr kerana hujah pkr mengatakan bahawa mereka sudah merasai kekalahan sebagaimana langkah kajang akhirnya menyebabkan nuar braham terhumban masuk ke penjara sungai buluh. sebanyak mana fitnah dilemparkan kepada kolid berahim akhirnya memakan diri sendiri. oleh itu pkr menasihati dap kafir walaupun rasa hebat kerana disanjung oleh pengkhianat jemaah islam namun pkr suruh guend end berfikir banyak kali kerana jika tidak diadakan prn penang, gaji elaun bonus masih masuk account tiap tiap bulan., kalau kalah mereka hanya makan pencen dan tidak akan dihormati lagi. pkr tahu yang menulis bahawa prn penang dap boleh menang besar namun pkr sudah tahu bahaya menanti. baik buat lembu kenyang. guend end boleh memimpin dap penang sampai ke pru ke 14 jika kes ditangguhkan. oleh itu bolehlah dap kafir balun dulu duit rakyat penang. itulah nasihat azmin yang menyebabkan guend end terdiam dan menggangguk bahawa dia faham. jika prn dibuat kalau kalah bermakna tiada lagi kerajaan kerana pan hanya tahu ikut saja. baik pemimpin dan ahli pan penyokong sama je tolol bahalol dan bangang.

zaidi yang makan gaji dengan kafir sanggup tinggalkan pan dan sanggup buat apa saja demi wang. pengundi pun boleh dibeli dengan wang. pemimpin pan meninggalkan pas kerana mengharapkan pkr melantiknya jadi exco, kerja diglc penang, semua pemimpin pan yang ada termasuk husam yang akan mendaftar diri menjadi ahli pan kalau jadilah bermakna mereka semua pengkhianat jemaah islam, dan akan menjadi lebih jahat dari kafir. pengkhianat pasti tidak akan mendapat kepercayaan dari pkr dan dap kerana mereka sudah jelas boleh mengkhianat sesiapa saja asalkan dibayar dan mendapat habuan untuk makan minum bergaya mewah.

Ulasan