husam akan jadi tokong dalam pan .. bakal mb kelantan tahun 3030

husam musa nama yang sudah mengesahkan masuk pan, namun tidak menyerahkan borang pan, pan boleh je key in nama husam dalam sistem keahlian pan yang di darabkan kepada angka 200 satu ahli. husam akan mengetuai satu cawangan  di kelantan. husam pakar menjahanamkan ekonomi dengan mengadakan projek debu, kambing jamnapari yang mana memisahkan dia dengan baju petak petak merah. husam masuk pan dengan perasaan gundah gulana kerana husam sedar dan tahu terpaksa masuk pan kerana ia akan cepat mampus dalam pan. namun ia berharap dapat menggantikan mad sabu menjelang sebelum pru ke 14, semua ahli pan sudah bersetuju untuk menolak mad sabu yang mana mad sabu dipencen dari menjadi presiden pan dan diberi jawatan sebagai orang pencen dari party pan. kegagalan mad sabu mendesak pkr untuk mendapatkan jawatan exco dan untuk menibai projek di selangor mengesahkan mad sabu akan disepak keluar. mad sabu hanya barua dap kafir penang dan tak mampu menarik minat rakyat malaysia untuk menyertai pan walaupun di lancarkan dan membeli party pekerja sosialis yang wujud sudah lama.
HUSAM sah menjacdi tokong dalam pan
husam bercita mengambil alih jawatan mb kelantan dari tok guru nik aziz akhirnya cita cita husam tergagal kerana ia sendiri tak mampu uruskan kelantan dengan sempurna selain mengadakan projek yang banyak merugikan rakyat kelantan. usaha usaha terakhir husam untuk melobi jawatan exco menemui jalan buntu dan akhirnya husam tersisih setelah kalah diputrajaya.  akhirnya perasaan marah gagal menjadi tmb atau exco dan merasakan semakin jauh jangkauannya. dengan menyertai pan bermakna inilah penggal terakhir husam ada dalam dewan  undangan kelantan. dan tak mustahil menjadi penggal terakhir menjadi ahli politik dan akan tinggal dalam plastik sampah selepas ini. husam sudah tak mampu mengerakkan apa apa dikelantan selain mendapat bantuan dari beberapa blogger upahan yang semakin meninggalkannya akibat kekurangan dana.

apakah nuar tahir akan resah dengan kemasukan husam kerana husam akan berbelanja besar selepas ini seleps bergelar ahli pan. selepas ini asmuni awi akan makin mereng bila perbelanjaan besar husam akan menambah papakedananya pan. pan yang berbelanja mewah sewaktu penubuhannya dan menjual asset pas semakin habis dana dan semakin papa kedana. sumbangan berkala pemimpin pan sudah tiada kerana kemewahan berbelanja sua pan menyebabkan tak ada lagi penyumbang, wang berjuta dihabiskan dalam masa disarawak membayar penceramah yang mana menyebabkan terhutang lebih banyak dari yang mampu dibayar. pan akan kehilangan wisma pan tak lama lagi. seluruh wisma pan yang disewa akan mula kosong sebagaimana kosongnya pusat khidmat adun pkr di kampung cina. raja koring pun dah malas nak panjat belakang HILUX untuk berceramah seperti orang jual ubat. dulu hanya one g yang menjual ubat kuat.

Ulasan

  1. SALAM KENAL SEMUA,…!!!
    INI CERITA KEHIDUPAN SAYA YANG BENAR BENAR TERJADI(ASLI)BUKAN REKAYASA!!!

    Saya Sangat BerTerima kasih Atas Bantuan Angka Ritual AKI…Angka AKI KORO Tembus 100%…Saya udah kemana-mana mencari angka yang mantap selalu gak ada hasilnya…sampai- sampai hutang malah menumpuk…tanpa sengaja seorang teman lagi cari nomer jitu di internet…Kok ketemu alamat AKI KORO..Saya coba beli Paket 2D ternyata Tembus…dan akhirnya saya pun membeli Paket 4D…Bagai di sambar Petir..Ternyata Angka Ritual Ghoib AKI KORO …Tembus 4D…Baru kali ini saya mendapat angka ritual yang benar-benar Mantap…Bagi saudara yang ingin merubah Nasib anda seperti saya…Anda Bisa CALL/SMS Di Nomer AKI KORO 0852-2284-6347.(((Buktikan Aja Sendiri Saudara-Saudari))) {{= KLIK DISINI CARA MENDAPAT ANGKA RITUAL AKI KORO DI JAMIN 100% TEMBUS =}}﷯















    SALAM KENAL SEMUA,…!!!
    INI CERITA KEHIDUPAN SAYA YANG BENAR BENAR TERJADI(ASLI)BUKAN REKAYASA!!!

    Saya Sangat BerTerima kasih Atas Bantuan Angka Ritual AKI…Angka AKI KORO Tembus 100%…Saya udah kemana-mana mencari angka yang mantap selalu gak ada hasilnya…sampai- sampai hutang malah menumpuk…tanpa sengaja seorang teman lagi cari nomer jitu di internet…Kok ketemu alamat AKI KORO..Saya coba beli Paket 2D ternyata Tembus…dan akhirnya saya pun membeli Paket 4D…Bagai di sambar Petir..Ternyata Angka Ritual Ghoib AKI KORO …Tembus 4D…Baru kali ini saya mendapat angka ritual yang benar-benar Mantap…Bagi saudara yang ingin merubah Nasib anda seperti saya…Anda Bisa CALL/SMS Di Nomer AKI KORO 0852-2284-6347.(((Buktikan Aja Sendiri Saudara-Saudari))) {{= KLIK DISINI CARA MENDAPAT ANGKA RITUAL AKI KORO DI JAMIN 100% TEMBUS =}}﷯

    BalasPadam

Catat Ulasan