guend end menyalahkan pkr pasal prn penang tak jadi

usaha usaha terdesak dap kafir untuk mengadakan prn penang nampaknya terbantut kerana tersekat pkr tidak bersetuju dengan cara dap. dap kafir menyalahkan umno dan mengheret rakyat penang supaya bersama mereka dalam usaha mereka membersihkan guend end. akhirnya guend end mengfitnah dan berbohong pasal pkr mintak kerusi dap. pan yang tak boleh pakai dalam semua hal termasuk dipanggil berbincang atau apa saja hanya akan bersetuju dengan apa saja kata kata tuan besar mereka. sebagai khadam dan barua yang berjaya pan tunduk dan patuh sambil pan menyalahkan pkr dalam isu prn penang. tunduk dan patuh jika tidak dedak atau hama tidak akan dihantar masuk ke acount pan yang sudah kering kontang menanggung bewak hidup dalam pan.

tian chua mengesahkan bahawa pkr tidak menuntut apa apa kerusi dari dap bahkan mereka mengatakan bahawa hanya pan perlu dibubarkan terus dari politik malaysia. party pan tidak ada apa apa kelebihan selain menjadi anjing kepada dap kafir. pemimpin dan penyokong hatta ahli pan adalah anjing yang terlalu setia kepada kafir dap untuk menyalak sesiapa saja yang tidak bersetuju dengan dap kafir. oleh sebab itu pkr menuntut supaya pan hanya perlu berada dalam dap sebagai kelab penyokong kafir dap yang diketuai oleh mat sabu dan mujahil. mad awang sebagai pembaca doa boleh dilantik menjadi murjidul am dalam dap dan akan dibayar gaji secara harian. tulangbesi boleh ambik upah solat hajat menghalau bala kepada kafir guend end. zokornain perlis boleh meneruskan kerja kerja baruanya dalam dap dan semakin berkesan dengan maqasid.

alasan guend end tidak jadi mengadakan pilihanraya awal kerana kajian dari ilham centre menyatakan bahawa dap tinggal beberapa kerusi je dan pkr kalah dan pan hilang deposit dan pan akan lebih menderita dengan kekalahan di penang. mana mat sabu dan mujahil nak letak muka barua mereka jika mereka kalah teruk sebagaimana di sarawak. mujahil dan mat sabu akan hilang elaun dan gaji. oleh itu mereka bersetuju walaupun tidak bersetuju akan hilang elaun dan gaji sebelum pru ke 14 bermula. guend end SENTIASA BOHONG, PENIPU KORUPSI ITULAH SIFAT GUEND END YANG MENJADI sanjungan blogger pan yang bangang. kalau tanya tulangbesi pasti dia akan setuju keputusan dap kafir penang menentang hukum islam kerana dap lebih hebat. dap dketuai oleh pemakan rasuah dan akan menjadi sanjungan pan sebab itu tanda akhir zaman, yang korupsi menjadi sanjungan.

Ulasan