raya dengan segala korupsi dan segala jenis jenayah dan segala kebodohan

13532840_10154411762739866_3879349917139861534_n
MANA BOLEH WOOOOO LETAK JAWATAN
LUGI LOOOOO
pan sedang memujuk agar muhyidin dan mukriz mengisi borang pan agar pan dipandang mulia, pan sebuah party yang penuh dengan manusia kecewa, manusia yang tidak tahan untuk berjuang, berjuang untuk poket, segala kekotoran ada dalam party pan. pemimpin balaci barua menambah perisa dalam pan, pemimpin utama mengfitnah dan menipu dalam ucapan. pan penyembah kepada kafir walaupun mengadakan video takdir raya bersama timbalan punahsihat umum. cuma yang pelik mengapa ketua punahsihat umum tiada dalam video. apakah mad awang terlelap dan tertidur lagi lepas sahur atau ketinggalan jet semasa datang penggambaran video di wisma pan. dan dengarlah ucapan penih tipu dari presiden pan. presiden pan mengajak takwa tapi dalam masa yang sama mengrompak mencuri kerusi pas, ikut celah mana takwa mat sabu ni. mungkin boleh atau harus mencuri kerana kalau pan bertanding sampai kiamat tak akan menang punya. lebih lebih lagi presiden dia bertanding sampai 6 kali kiamat pun tak akan menang.

pan penuh dengan manusia kianat pencuri dan perompak. antara pencuri yang terkenal kolid semak, hanipa mydin, mariah carey, hatta baiah aminolhuda saari sunkit hasnol, nizar barua dap, inilah nama nama yang terkenal dengan gelaran perompak yang tak mahu melepaskan jawatan. kerana terlalu gilakan gaji dan elaun pangkat dan kedudukan mereka buat bodoh je bila disuruh lepaskan jawatan. kalau bertanding kembali sah sah akan kalah sebagaimana husam akan kalah didun salor atau bertanding di parlimen kota bharu walaupun disokong oleh one rahim muzium. jika pan berjaya memujuk mukriz muhyin dan pei pedal pasti menambahkan lagi adun dan mp dalam party pan, inilah yang dimahukan oleh pan. SATU SATU PARTY DALAM DUNIA DAPAT KERUSI WALAUPUN TAK PERNAH MENANG BERTANDING DAN TAK PERNAH MENANG BERTANDING. mungkin selepas ini bukan saja dari umno pas atau mungkin dap dan pkr pun akan diterima masuk ke dalam pan, dalam pan tiada pemimpin baru selain yang mempunyai track rekord yang amat buruk, muhyidin dan mukris pei pedal nama yang tak perlu diperkenalkan dalam agensi korupsi tapi ia akan dibersihkan bila masuk pan. blogger bangang akan bersihkan mereka asalkan bayarannya lumayan. 

dap kafir sedang bergelut untuk keluar dari lubang najis, lge sedang dihimpit dakwaan. lge sudah boleh berkira kira nak masuk dalam dan lepaskan jawatan km dengan seberapa segera. lge adalah SATUNYA KETUA MENTERI YANG AKAN MASUK PENJARA DAN JAWATAN KETUA MENTERI SEBAB YANG LAIN BILA DIDAKWA AKAN MELETAK JAWATAN. tapi dalam dap kafir, guend end akan didapati bersalah dalam kuasa memegang jawatan ketua menteri penang. tidakah ia satu kehebatan bagi dap kafir. beginilah politik dap kafir, mengadakan road show untuk membersihkan nama sedang mahkamah belum bersidang, sudah kutip jutaan ringgit dalam keadaan rakyat terhimpit kemiskinan. kenapa nak bebaskan guend end yang boleh masuk penjara sebagaimana orang lain??? apakah guend end sangat istimewa sampai tak boleh duk dalam penjara bersama nuar braham, semakin banyak road show dilakukan oleh dap kafir semakin rakyat meluat. gelombang rakyat bersama guend end sudah hilang, pengundi cina makin marah kerana dap kafir tidak buat sebagaimana mereka buat ucapan. dap kafir tibai duit rakyat demi kesenangan diri sendiri.

Ulasan