pan mula main kasar dengan pkr .. padan muka jijah

RAJA KORIN BERIKAN CERAMAH BANGANGNYA
MENYUSAHKAN ORANG NAK MEMBELI BELAH
SIBUK JE DUK CERITA PASAL pan
nampaknya jawatan jijah sebagai ketua pembangkang akan bertukar tangan selepas ini, pan party cap longkang yang akan menyokong sesiapa saja yang memberikannya hasil mashyul yang banyak demi memantapkan party untuk berbelanja mewah. mazlan aliman pengerusi ngo anak kecil sudah menyatakan pandangan bahawa akan melantik muhyidin menjadi ketua pembangkang selepas muhyidin dipecat oleh umno. pengerusi pan johor yang mencuri kerusi dun pas amirolhuda sudah menawarkan jawatan kepada muhyidin tanpa merujuk kepada majlis presiden pakatan hamlau. nampaknya pengerusi pan johor yang bahalol cuba mencantas kuasa mat sabu KLU KLEK. amirolhuda yang cuba mencari pengaruh hasil khianat dan merompak kuasa kerusi pas dibantu oleh mazlan aliman yang berjuang demi mat sabu. pan sudah mencadangkan kepada pan pusat mahu muhyidin menjadi ketua pembangkang. pan tak kisah kalau yahudi pun jadi ketua mereka asalkan fulus masuk ke account mereka. patutlah orang kata pan party cap longkang. bahan bahan kumbahan busuk akan diterima masuk ke party mereka.

pkr akan mengalami kemurungan selepas ini, pan sudah berpihak kepada muhyidin, kerusi mp pas yang dicuri dirompak dan dikhianati oleh celaka pasti akan memihak kepada muhyidin jika ada pengundian melantik ketua pembangkang yang baru, jijah bersama kipas akan hanyut lagi, sesudah nuar braham hilang tanpa berita dalam jel, tidak dihiraukan oleh party sendiri dan kini rakan sekutu yang biasa MENGKHIANAT MENGFITNAH pasti mudah untuk memindahkan jawatan dari jijah bini nuar braham kepada muhyidin. pkr akan terbelah lagi selepas ini, jijah bebal yang bercita cita nak jadi mb akan sekali lagi kempunan diusia tua. dynasty jijah nuar braham akan berkubur dengan lebih cepat lagi. pan sudah bersuara dan tak mustahil dap jugak boleh je menerima sesiapa saja mengetuai mereka asalkan memberikan mereka kelebihan. IMEJ HODOH DAN BURUK dap sekarang terpaksa dinyahkan segera. guend end sedang menanti hukuman dan bakal kehilangan takhta ketua menteri, adun dan mp sekaligus. untuk mencuci imej buruk dap, dap bersetuju melantik bekas musuh mereka demi memastikan dap nampak bebas dan boleh menerima sesiapa saja bersama sama menentang UMNO dan barisan nasional.

jika pan sudah bersuara pasti tak lama lagi akan disokong oleh blogger barua dan penjilat tegar mana mana pemimpin yang berikan mereka makan dan minum, dan tak mustahil sisikafir yongsuka kafir akan mengulas isu ini lebih mendalam, segala tindak tanduk jijah yang tak berfungsi mana pun dalam parlimen akan menjadi agenda untuk menurunkan jijah dari jawatan ketua pembangkang yang tidak berfungsi sejak jijah mengambil alih dari nuar braham. pakatan harapan perlukan sentiasa perluka pemimpin dari BEKAS UMNO UNTUK MEMIMPIN MEREKA, MEREKA SEMUA TAK PERCAYA KEWIBAWAAN PEMIMPIN PEMBANGKANG SENDIRI. jika ada pemimpin umno dibuang pasti pembangkang akan menerima dengan segala kemudahan melantik pemimpin umno yang expired menjadi pemimpin mereka.jika muhyidin naik jadi ketua pembangkang bermakna pakatan pembangkang sekali lagi akan berketuakan bekas AHLI UMNO MENJADI PEMIMPIN PEMBANGKANG DAN TAK KEMANA PUN MEREKA NI. segala jejak koruspi mereka dalam tangan pemimpin UMNO jadi disitu jugak usaha pembangkang. 

Ulasan