pakatan harapan terpaksa tanggung bewak hidup@ pan

party pan adalah satu party yang ditubuhkan hanya untuk suka suka pemimpinnya bergelar presiden timbalan presiden dan naib presiden demi mendapatkan jawatan dalam kerajaan penang dan selangor. lebih dari tu pan tiada nilai apa apa. mat sabu mahu menyelamatkan poketnya jika terus bersama pas, mujahil pun akan hilang wang saku jika masih kekal dalam pas. penyokong dan ahli pan dari manusia bodoh bengong dan tolol, ahli pan seperti tulangbesi adalah manusia yang cuba mencari sumber rezeki dari party yang tiada orang didalamnya. tulangbesi sudah nampak bahawa pan tidak akan hidup lama kerana kekurangan sokongan dan yang penting dap kafir membiayai pan dengan duit pelacuran dadah kongsi gelap penyeludupan dan segala maksiat. pan akan mati lebih cepat jika tiada habuan wang untuk teruskan gerakan mereka memecah belahkan rakyat malaysia yang mahu menghantar umno  cepat kekubur. dengan adanya pan bermakna umno masih boleh memanjangkan hayat memerintah mereka.,

dengan idea idea bangang dari tulangbesi akan memastikan pan terus mampus lebih cepat sebelum pru ke 14.dap pakai logo pkr, tapi yang peliknya mengapa pan boleh pakai logo mereka. apakah dap kafir terfikir nak ikut cadangan lembu tulangbesi kepada mereka sedangkan pan adalah barua dan balaci mereka. apa titah dap kafir adalah perkara muktamad. cadangan tulangbesi sangat kelakar. apakah pan boleh tunjuk arah kepada dap atau selama ini pan hanya mengikut arahan saja. tulangbesi jangan nak memandai nak berikan arahan.  CADANGAN TULANGBESI SEKadar untuk mendapatkan habuan kononnya sebagai pemikir berbayar. kenapa tulangbesi tak suruh dap kafir bubarkan dap dan masuk pan seluruhnya. LOGO party tak memberikan apa apa makna selain orang bodoh dan bangang seperti tulangbesi aliporno yongsukakafir sisikafir semuanya boleh menulis bagi pihak dap kafir pasti melayu islam tak phobia dengan logo dap kafir.

tulangbesi sudah mengaku bahawa pru ke 14 pasti dap kafir pan pengkhianat pkr korupsi akan kehilangan penang dan selangor. ketakutan tulangbesi sudah sampai kepenghujungnya. guend end sudahnya ke penjara selepas ini. ITU PASTI. dap kafir membalun wang rakyat dan menggunakan wang rakyat sewenang wenangnya untuk kroni. inilah kesan penubuhan pan, dap terpaksa menggunakan wang rakyat demi membiayai party pan yang semakin sibuk nak mati dan hidup. tulangbesi terpaksa mencari tuan baru selepas pan tumbang. umno dah lama menolak tulangbesi walaupun beberapa kali menghantar permohonan menjadi blogger berbayar. cuba pula masuk pkr pun ditolak selepas beberapa kali menghantar tender projek. akhirnya cuba masuk dap kafir dipenang dengan bantuan fakaq budak hitam legam namun juga fail, akhirnya pan menerima tulangbesi kerana kekurangan ahli seorang nak cukupkan seribu.

Ulasan