pakatan harapan tak boleh harap nak memerintah malaysia .... putrajaya makin pudar

sistem undang undang malaysia, tidak bersalah selagi belum dibuktikan bersalah di mahkamah malaysia, mahkamah yang menjalankan HUKUM KAFIR yang menjadi IDOLA lge dan mat sabu dan seluruh pemimpin panGAN. mengapa sistem yang mereka agungkan mereka salahkan pulak, sepatutnya panGAN mendesak DEWA WANG mereka berehat dan bercuti dari menjalankan tugas ketua menteri penang. TOKONG kena nampak bersih walaupun sudah hitam legam. TOKONG kena menjiwa apa yang selalu disebut pemimpin kena berjiwa besar. bercuti dan berehatlah dari menjadi KETUA MENTERI PENANG. jangan bodoh sangat. selama ini apa yang diucap hanya untuk orang lain kena batang hidung sendiri cepat cepat alih isu. bagaimana seorang pemimpin dap yang dituduh rasuah masih memimpin dap kafir yang dikatakan sangat hebat dan bersih mengikut pandangan mat sabu dan pemimpin panGAN yang lain. mat sabu ni bacul ke pengecut sampaikan tak boleh menegur lge dari terus berada di dalam jawatan atau memang itu perangai mat sabu kecut bacul bila berhadapan dengan pembiayai party pan. tegur bermakna FUND akan hilang. inike contoh pemimpin nak keputrajaya atau sama je perangai dengan UMNO. yang menibai duit rakyat adalah menjadi sanjungan sebagaimana jid dalam umno. disokong oleh segenap penjuru, lge juga disokong segenap penjuru bila didakwa. 

dap kafir bersama lge kena berjiwa pahlawan yang mati berdiri bukan mati berlutut sebagaimana mat sabu melutut depan lge meminta belas ehsan. lge bercuti dan kotakan apa yang mereka pernah cakap dan KENA BUAT. barulah nampak dap kafir hebat walaupun berliku didalamnya. sebagai penyanjung HUKUM KAFIR mereka sepatutnya membiarkan kes ini berjalan dalam keadaan yang tenang. bukannya menyalak dan membawa anjing anjing belaan menyalak sama. hukum paling diagungkan sepatutnya dibiarkan menjalankan prosesnya, INI TIDAK lge menyalak nyaring seolah olah ada sesuatu yang dilindungi, biasa orang tak bersalah mendiamkan diri dan berusaha membebaskan diri dalam mahkamah, bukannya membayar mso menulis perkara bodoh dan bangang. suruh blogger penjilat greencock tulangfitnah yongsukakafir, alkusyen@aliporno moundehellar sisibusut supaya berhenti menyalak, biarkan undang undang KEBANGAAAN MEREKA mengadili dan menghukum mereka. mengapa mereka bising bila hukum kebangsaan mereka sedang melakukan proses, berhujah dan menjawablah dalam mahkamah. INI KAN HUKUM YANG PALING ADIL DAN SAKSAMA BUKAN MACAM HUKUM ISLAM yang mereka tentang. mat sabu tolonglah bercakap benar walaupun mat sabu menipu sentiasa. nasihatlah DEWA nanti tindakan dia akan memalukan HUKUM KAFIR YANG MEREKA SANJUNGI.

pan ramai peguam yang tak pernah menang kes besar selain kes selak kain, kes curi selipar masjid, kes curi rantai basikal, asmuni awi faiz fadil dan zulhasmi almakanan kena prepare bersama untuk menujukkan mereka bersama akan melawan dalam HUKUM KAFIR kebanggaan mereka. jika ini cara mereka barulah nampak bersatu menuju putrajaya, MEMPERTAHANKAN PEMIMPIN KORUPSI ADALAH AGENDA UTAMA SAMA PERANGAI DENGAN UMNO BARISAN NASIONAL. tak berbeza langsung ANTARA UMNO DAN DAP, UMNO BERSAMA BARISAN NASIONAL, DAP BERSAMA PAKATAN HARAPAN. dua dua tak boleh pakai langsung. bila melibatkan diri sendiri sama sama naik mempertahankan. perangai sama, oleh itu nasihat pada panGAN inilah jalan yang mereka mahu, kenalah banyak bersabar bila lge dikenakan tuduhan dan masuk mahkamah dengan tenang bukan menyalak seperti mujahil mat sabu. INI HUKUM MEREKA jadi janganlah jadi bodoh.

Ulasan