mengapa pan WAJAR DIBUBARKAN

karbi
GENG MSO SEDANG ENAK DILAYAN KAFIR KRABI
WAKAKKAKAK ... MAT SABU MANA POIEEE
PARTY pan yang ditubuhkan oleh sebilangan mangkuk ayun yang kalah dalam pemilihan pas dan didokong oleh manusia yang gila kepada harta pangkat dan kuasa. pan tidak perlu ditubuhkan kerana mempunyai pemimpin pengkhianat paling ramai, perompak dan pencuri juga wujud dalam party pan. menang bertanding dalam pru yang lalu atas tiket pas akhirnya tidak menyerahkan kembali kerusi itu untuk ditandingi kembali jika ada kekuatan. pan tiada apa apa selain menjadi anjing barua dan balaci kafir dap. pan hanya wujud dimana untuk menuntut kerusi exco dan menjadi ahli pbt dan juga ketua kampung. pan tidak wujud di kawasan lain.pan di penang wujud kerana mujahil dan mat sabu menjadi kuli kepada dap kafir. mujahil peminum holly water yang tidak mahu menyerahkan kerusi parlimen yang dikatakannya ia menang atas tiket pakatan. jika pakatan sudah tak wujud bermakna mujahil kena menyerahkan kerusi, tapi bila pendapatn bulanan tergugat mujahil akan bukak buku injil untuk menafikan perbuatan celakanya.
13599922_10201668922321535_4091397579513157743_n
PERLUKAN DEDAK UNTUK MEMBIAYAI KEGIATAN MANGKUK MANGKUK NI
di selangor pan tidak pernah bertanding, 2 ekor mangkuk ayun yang sedang giat menuntut jawatan exco sampaikan sanggup mengemis jawatan itu sebelum pru ke 14 berlangsung. cara saari sungkit menuntut jawatan exco begitu memalukan. sanggup mengemis siang malam dan membawa sd yang ditandatangi olehnya bersama hasnol sewaktu menjadi balaci barua pkr untuk bersama pkr mengnyahkan kolid berahim dari jawatan mb. saari sungkit dan hasnol sama sama menabur fitnah kepada kolid berahim memakan rasuah akhirnya kes rasuah kolid berahim hanyalah reka cipta saifudin nasution dan rafizi baghal. saari sungkit tak pernah meminta maaf kepada kolid berahim atas fitnah yang dilemparkan oleh mereka bersama sama pkr sewaktu menjatuhkan kolid berahim. saari sungkit tetap mahu jawatan exco walaupun sudah bersalah mengftnah kolid berahim. saari sungkit mahu bayaran diatas kerja kerja baruanya.
PAN LAWAT KRABI TAJAAN MSO DAN HUSAM MUSA
ONE RAHIM DIAM MEMBISU
kerajaan azmin tidak mahu pengkhianat dan balaci dap masuk kedalam pentadbirannya diselangor. jika saari dan hasnol menjadi exco tak mustahil mereka akan banyak lagi mendedahkan perkara perkara dalam pentadbiran demi memenuhi perjanjian mereka dengan dap. 2 ekor balaci dap ini tak mustahil untuk mengkhianati sesiapa saja demi memenuhi poket mereka. asal mereka kenyang pasti mereka akan sokong. oleh sebab itu pan party dipenuhi dengan pengkhianat barua dan balaci dan tidak amanah, pasti azmin berhati hati jika mahu menerima pengkhianat dan balaci ini ke dalam pentadbiran selangor. dua dua ekor ini tak layak pun jadi adun dengan kemahiran menipu dan mengfitnah. oleh sebab itu pan tak perlu dan tidak wajar ada dalam politik malaysia. pan hanya perlu bubarkan party mereka dan join jadi kelab penyokong dap kafir dalam dap.

Ulasan