MEMALUKAN - pan tidak dijemput untuk hadiri mesyuarat tertinggi pakatan ahzab

dap kafir yang mengetuai pakatan ahzab tidak memanggil pan untuk mengadakan perjumpaan rasmi walaupun sudah memberikan penjelasan kepada sekutu mereka pkr. mat sabu dan geng bangangnya tidak dijemput sama hadir dan alasan mat sabu ia dijemput demi menjaga maruah dan airmukanya dimalukan oleh dap kafir yang mengganggap pan sebagai pelapik kaki mereka. kelab penyokong dap yang bernama pan sudah tidak laku dipasaran politik malaysia walaupun blogger bengong mereka cuba menjual kelentong sebanyak mungkin. hasil upah yang diterima menyebabkan blogger bodoh dan tolol mereka terus menulis kehebatan pan walaupun pan sudah tinggal rangka kayu saja menanti runtuh. jika prn penang dilakukan pan apakah akan bertanding atau tidak hanya bergantung kepada pemutus kata dap kafir. yang pasti pan tidak mempunyai kuasa untuk bargain apa apa dalam pakatan ahzab. mat sabu dan mujahil hanya pak turut dan ia disahkan sendiri oleh penarikbeca sekutu syiah mat sabu dalam pan.

mat sabu bermesyuarat berjuta kali pun di wisma pan namun mereka tak dijemput hadir bersama. demi untuk mengurangkan malu mereka, pemimpin bangang pan bermesyuarat berpuluh kali atas alasan mencari kesaksamaan. pan tidak dijemput nak bermesyuarat sesama sendiri buat apa. kerajaan penang sudah goyang, guend end sudah pasti merengkok dalam penjara, kesudahan kepada pemimpin celaka yang membalun wang rakyat. wang rasuah diguna pakai bersama dan pan sebagai kelab penyokong dap pasti bersetuju apa saja dibuat dap. kantung pan pun semakin teruk bocor dan semakin berhutang. tak percaya pan berhutang tanya asmuni awi yang sudah pening kepala untuk membayar segala hutang pan yang mana nuar tahir dan mat sabu berbelanja mewah sewaktu mempromosikan party pan di sarawak dan juga disungai besar bahkan dikuala kangsar. mat sabu sudah habis idea untuk memohon sumbangan dari dap. apakah dengan bersetuju dengan kedatang selena gomez yang tidak menyentuh akidah syiah mat sabu berjaya memohon dana dari azmin kuali.

sumber sumber dap mendedahkan bahawa dap penang sudah menuntut kalau diadakan prn penang guend end kena berundur dan digantikan dengan calon yang lebih baik dimata penyokong dap kafir. zaidi mejar bodoh dikatakan akan  bertanding satu kawasan namun ia akan berlaku didun yang diwakili pas. zaidi mejar bodoh sudah bersetuju menjadi calon di kawasan dun yang diwakili pas atau bertanding di pengkalan pasir. pan sudah diberikan kawasan pas untuk bertanding, dan mat sabu yang hanya pak sanggup bersetuju walaupun sudah tahu bahawa pan akan kalah teruk lagi dan wang pan akan menjadi satu isu untuk bertanding. calon pan sungai besar sudah hampir muflis kerana berbelanja mewah sewaktu prk sungai besar.calon pan sungai besar ingatkan berbelanja mewah wang dari party rupanya dari poket sendiri. akibat syok sangat jadi calon pan, calon pan terpaksa menanggung hutang ratusan ribu dan menjangkau1 juta akibat kebodohan mat sabu dan nuar tahir.

Ulasan

Catat Ulasan