mahathir mengetuai pakatan baru menentang UMNO ... lawak jenaka alaf baru

pkr di bawah presiden bini nuar braham sudah mengistiharkan akan berbincang untuk menyertai pakatan bersama mahathir. walaupun nuar braham sudah melarang dan menulis berkajang kajang helai PUISI madah syair dan sajak namun bini nuar braham tetap bodoh dan bangang sebagaimana biasa. bekerjasama dengan diktator yang mendakwa lakinya adalah pengliwat adalah satu satu perkara yang paling bodoh dan bangang dilakukan oleh seekor presiden party yang amat lemah. setakat bawak kipas pergi merata rata mencanangkan pelbagai kebodohan bersama anaknya. pkr sudah jadi party bodoh sombong lebih teruk sekarang. dengan adanya party pan yang bahalol menambah lagi perisa kebodohan pemimpin pakatan. JIKA mat sabu kalah dalam pertandingan dalam 3 tahun akan datang apakah dia akan kekal dalam pan, yang pasti tidak. mat sabu akan keluar party membentuk party baru yang mana dia tetap presiden party baru bersama sama nuar tahir lagi atau bersama abg kerdil. yang pasti semua pemimpin dalam pan akan bukak party baru yang mana akan menambah senarai party yang ada. party yang tiada sokongan selain syok sendiri.

KERANA MAHATHIRLAH MALAYSIA JADI BEGINI, NEGaRA PARIa, DIZAMAN TUA mahathir nak lagi menjadi perancang menjatuhkan orang yang dia naikkan supaya dia rasa masih kekal berkuasa. rakyat dah makin cerdik setelah diperbodohkan berpuluh tahun oleh mahathir. mahathir datang lagi nak membela nasib rakyat. mahathir umpan pembangkang seperti mat sabu yang sudah habis expired, muhyidin, mukriz dan piee pedal dan jugak kit siang yang merasakan merekA tak mampu menawan putrajaya dengan kekuatan sendiri. tak ada pembangkang dalam dunia ambik balik pemimpin yang haramjadah untuk dijadikan ketua lepas tu nak membela rakyat. PEMIMPIN PEMBANGKANG yang ada tak merasakan apa apa bila dibodohkan oleh mahathir, husam mampuz salahudin mat sabu semua ni pemimpin yang sangat bahalol dan bangang tahap dewa, cukuplah ambik pemimpin UMNO sebagai pemimpin. nak jatuhkan umno ambik pemimpin UMNO jadi ketua mana mUNGKIN UMNO akan rebah ke bumi. sangat sangat tolol dan bahalol

jika ini terus dilakukan oleh pakatan bodoh pasti UMNO tak akan rebah sampai bila bila sebab pemimpin umno tak akan jatuh kan umno walaupun mereka bercakap demikian, muhyidin mukriz pie pedal mahathir akan kembali kepada uMNO jika jid dijatuhkan. oleh itu pembangkang tetap nga nga nga sampai kiamat. pkr memang dilahirkan menjadi tolol sebab nuar braham bukan keluar party umno tapi dipecat dan akhirnya dipenjara oleh geng mahahtir akhirnya bini dia dengan hebat mengakui kerja kerja mahathir adalah benar. pkr sudah diambang kehancuran kerana faktor nuar braham sudah expired dan bini nuar braham hanya puppet tua yang akan ikut apa saja kata pemimpin bangang dalam pkr. 

Ulasan

Catat Ulasan