kerajaan penang akan tumbang.. dap kafir terpaksa telan ludahnya sendiri

dap kafir yang mempunyai SETIAUSAHA AGUNG YANG KORUPSI DAN membalun wang rakyat penang akhirnya menarik balik kenyataan membubarkan dewan. guend end pada mulanya mahu mengukur kepercayaan rakyat cina dipenang terpaksa akur dengan risikan dap akan kalah teruk dipenang jika mengadakan pilihanraya dun beransingan. kit siang yang mengutarakan idea itu untuk memastikan dan memberikan tekanan kepada umno dan barisan nasional diatas kes rasuah guend end dan jugak RUU islam oktober ini. cubaab kit siang dan guend end cuba menarik simpati rakyat cina penang namun akhirnya disedari bahawa jawatan ketua menteri dan adun jugak kerajaan dap kafir akan berkubur dipenang. walaupun cadangan ini mendapat sokongan party pan yang hanya setuju jika dap kafir setuju, bab kata pemimpin pan haramjadah zolhornain yang menjadikan dap kafir sebagai rujukan utama kitab bacaannya bahawa dap kafir mampu menang bergaya dipenang tanpa pkr dan pas. jika dap mempunyai pan bermakna dap akan berjaya memerintah mana mana negeri dimalaysia ini termasuk negeri beruk.

mulanya guend end ingin mengukur prihatin rakyat cina dipenang dengan kes bangangnya yang mana pemimpin dan pengikut dan ahli pan bermati matian mempertahankan kes rasuah guend end kerana jika guend end terpenjara dengan kes ini, pan akan cepat mampus dari dijangkakan. blogger barua anjing dap terpaksa mencari tuan baru. aksi bangang penyokong pan boleh dibaca dalam blog yang mana akan mempertahankan dap kafir walaupun salah. pan dengan rela menggantikan pemimpin dap kafir jika boleh masuk dalam penjara. solat hajat berbayar yang dipelopori oleh tulangbesi akan menjadi satu agenda penting sebagaimana pembelian table waktu makan malam. mad awang jika mahu mengadakan solat hajat berduet lebih mahal perlu dibayar, jika mad awang melakukan solat diwaktu dhuha bermakna bayaran mad awang dan tulangbesi lebih murah dari solat hajat waktu malam. solat hajat berbayar murah dilakukan oleh aliporno. zulhornain perlis boleh melakukan solat wahabi kerana dia mengaku dia sangat wahabi dengan no ahli pan 221. satu no sial yang dimiliki oleh pan perlis.

kemerosotan derma ke dalam tabung derma pan menyebabkan kolid semak menyaman assan ali kerana kes mabuk. kolid semak sudah semakin terdesak bersama peguam yang tak pernah menang kes besar selain kes mengintai dan himpit sempadang kangkung. faiz fadhil antara peguam yang dikenali sebagai peguam TAK AKAN MENANG KES JIKA menggunakannya. kolid semak sudah buat prjanjian akan dibayar faiz fadhil jika menang saja jika kalah 0 - 0 kerana kolid semak sudah tidak mampu membayar apa apa hanya jika menang kolid semak baru boleh bernafas, firma kolid sendiri beberapa bulan tak bayar bil ulities dan mennangguhkan gaji pekerja dan juga overdue membayar ansuran kereta, jalan terbaik hasil hasutan faiz fadhil ialah menyaman assan ali supaya assan dapat membayar atau membuat perjanjian diluar mahkamah.

Ulasan