TERHANGAT MALAM ..husam dan mahfuz akan mengetuai party baru

mahathir sudah mengesahkan bahawa akan ada party baru akan ditubuhkan. dengan kehadiran toyota buruk mampuz yang ikut kemana sana bontot mahathir sudah dikenal pasti menjadi antara orang penting dalam penubuhan party baru. dalam pan sudah penuh diisi jawatan penting yang mana ahli tak sampai pun 1000 orang tapi jawatan tu penting. husam tak nampak masuk pan yang mana tidak popular dan terkenal seluruh malaysia sebagai party barua dan balaci DAP KAFIR. oleh itu husam bersama mampuz mengerakkan jawatankuasa lain bersama mahathir muhyidin dan mukriz. diberitakan party baru ini tidak akan memohon masuk ke dalam pakatan harapan kerana mereka mengenal pasti bahawa pakatan tiada maasa depan. dengan adanya pan sebagai barua dan balaci pasti akan menyusahkan mereka untuk bergerak. pan yang masyur menjadi talibarut kafir dap dalam masyarakat islam dimalaysia husam dan mampuz tahu ia akan mampus lebih cepat sebelum pru ke 14. mahathir sudah mengenal pasti team penaja sebagai pan membeli party dari PAJAK GADAI. pan tidak pandai menubuh party baru dan hanya mengharapkan party pajak gadai untuk berfungsi.

senarai ahli jawatankuasa penaja sudah siap dibentuk dan hanya akan menuggu masa untuk diserahkan kepada ros pada isnin ini. apakah akan berulang lagi peristiwa party baru gagal dibentuk dan ditubuhkan sebagaimana bodoh dan bangangnya pemimpin pan. pan tak mampu nak tubuh party bagaimana nak mengorganisasikan party bodoh mereka. pembentukan party hanya mengambil contoh party lama dan direnovate oleh mat sabu dan nuar tahir. nuar tahir adalah master mind penibuhan itu namun ia seperti biasa gagal untuk menubuhkan party yang baru dan hanya pandai membeli party dari pajak gadai sebagaimana PKR dulu. sama je proses namun pan nampaknya menonjolkan lagi kebodohan nuar tahir. nuar tahir yang mabuk kuasa diberi tugas oleh mat sabu namun gagal menubuhkan dari awal dengan ros tapi membelinya. dengan harga yang mahal nuar tahir menipu mat sabu yang sudah biasa dengan kebodohan dan kebangangan. mahu tak mahu mat sabu terpaksa mengiakan kata kata nuar tahir wlauapun kos menubuhkan party baru tak sampai harga 5 ribu tapi akibat kebodohan nuar tahir dan kolid semak asmuni awi dan hatta jadilah ia dibeli dengan harga hampir 200 ribu.

husam presiden baru party yang akan ditubuhkan dan mampuz adalah timbalan. mampuz tak berkenan dengan mat sabu yang tak boleh jadi ketua kepada mampuz. salahudin bukanlah orang sepatut duduk dikerusi no 2 tapi pkr hendakkan orang yang mesra mereka duduk dikerusi no2 selepas kerusi no 1 adalah barua dan balaci dap kafir. akhirnya mujahil hanya duduk dijawatan ke 6 hiraiki bodoh dalam pan. oleh sebab itu mujahil sedang berusaha keras untuk menyingkirkan mat sabu dan geng syiahnya. mad awang sudah diketepikan dalam video takdir raya. mujahil berjaya menyahkan mad awang yang tahu berbahasa inggeris dari berbahasa arab. selepas ini saari sungkit yang akan naik pangkat menjadi exco selangor dinaikkan menjadi penasihat umum pan tahap ke 7. mazlan aliman semakin sepi dan tak mustahil akan diistiharkan bangkrap kerana mengfitnah. cuma nama party baru belum dapat diputuskan lagi kerana husam dan mampuz mahu nama baru tidak akan terpalit dengan kisah bodoh pan yang mencilok logo stesen tb tamil dan warna tok cha sami siam.

Ulasan