guan end tak hadir beri penjelasan pan makin gelisah dan gundah gulana

pkr sekali lagi menjadi bahan lawak guend end, pan tak payah cakap, anjing yang dibela dibiarkan kelaparan sekarang, blogger pan bagai anjing kelaparan sejak guend end menamatkan bantuan kepada party pan yang hampir mampus kering kekurangan dana. blogger barua mereka sudah ketandusan wang, akhirnya muncullah kolid semak menyaman assan ali, rupanya faiz fadhil sudah banyak kehilangan kes kerana gagal memenangi sebarang kes besar dalam mahkamah sama seperti zulhasmi almakanan. faiz fadhil bergantung kepada sumber perjanjian beli rumah dan perjanjian beli kereta di penang akhinrya tiada kerja sebagaimana asmuni awi yang akan hampir miskin kerana membiayai kemewahan pan dalam memperkenalkan pan ke mata rakyat yang sudah cop pan adalah balaci dan barua kafir dap. 

guend end tidak hadir memberikan penjelasan kepada pkr kerana dia sudah buat keputusan sendiri sebagaimana pkr membuat langkah kajang dulu. LANGKAH MENGADAKAN PRN penang lebih awal akan dinamakan sebagai LANGKAH MAYAT GUEND END dipenang. samada pan ke pkr setuju atau tidak geund end akan membubarkan dun penang sebelum oktober 2016. ia sebagai tanda protes dirinya didakwa rasuah dan memberikan isyarat kepada pas tentang ruu yang akan dibentangkan dalam oktober 2016 ini. pan menyatakan tak mahu pilihanraya awal kerana kekurangan wang dan kekurangan tenaga kerja, wang dalam akaun pan sudah negatif sejak prn sarawak ditambah pada prk kuala kangsar dan sungai besar. hutang pada blogger greenbox sudah banyak. tulangbesi menuntur hampir setengah juta hasil kerja kerja fitnahnya dan solat hajat berbayar kepada pemimpin pkr dan mana mana pemimpin yang tak sebulu dengan pan. mad awang sudah bersara kerana hutang pada mad awang sudah menjangkau lebih dari 100k. doa doa yang dibaca oleh mad awang hendaklah dibayar sebelum atau selepas upacara namun mad awang masih gagal menerima bayarannya. 

kegagalan guend end akan menyebabkan pan akan terus ketinggalan dalam arus perdana politik selain menjadi pak turut dan pak sanggup kepada mahathir. apabila muhyidin menyatakan sokongan kepada pembangkang berduyun duyun pemimpin pan bangang memohon bantuan. mat sabu sudah hampir terdiam bila husam dan mampuz akan menubuhkan party baru yang merupakan saingan party nyamuk. husam dan mampuz kedua mangkuk mamlau ni sudah menyatakan persetujuan untuk bersama mahathir dan muhyidin untuk bergabung. kuasa party baru lebih mewah kerana sumbangan mahathir dan muhyidin piee pedal mukris masih lagi kaya sebagaimana ku li dulu yang terpaksa menanggaung bewak hidup demi kelangsungan party S46 akhirnya berkubur. dan pan juga akan mengalami nasib yang sama. di terengganu raja koren sudah kehabisan wang dan gas, akhirnya teridam dia teratak hujung kampung. 129 ahli pan sudah berkira kira nak join party baru yang akan ditubukan oleh husam mampuz nanti.

Ulasan