azmin diminta tunaikan JANJI .. kata barua dap kafir saari sungkit

saari sunkit yang masih menuntut janji dari azmin pkr yang mana pernah berjanji akan memberikan jawatan exco kepada 2 ekor pengkhinat dan anjing pkr jika dua ekor mamlau dari pas bersetuju berpaling tadah menandatangi SD untuk membolehkan jijah tolol menjadi mb selangor. saari sungkit dalam forum di selangor menegaskan bahawa jawatan exco adalah jawatan sah dari pan walaupun mereka tak pernah bertanding dan kalau bertanding sah sah akan kalah teruk. saari sungkit berharap azmin mengotakan janji pkr demi pan yang sudah ketandusan wang sekarang. segala asset pas sudah habis dijual dan pan selangor kekurangan wang untuk membayar hutang piutang pilihanrya disungai besar. dengan saari sungkit menjadi exco selangor dapatlah pan bernafas dengan membaham dan membalun wang dari kerajaan selangor sebagaimana dap kafir menerusi geund end membaham wang rakyat penang. saari sungkit sudah merangka banyak projek yang akan diluluskan untuk kegunaan pan diselangor. adun pengkhianat dan perompak pan seperti saari sungkit senoi mariah kari, kolid semak sudah tak mampu menampung keborosan party pan berbelanja mewah.
saari sungkit memang seorang PENGEMIS DAN BARUA DAN BALACI DAP KAFIR
ini sudah disahkan 
saari sungkit sangat berharap azmin mengotakan janjinya. bekas tahanan isa yang sekarang hidup mewah menjadi adun yang dirompak akan memastikan dia menjadi exco dan mendapat pencen exco bila sudah tidak dipilih menjadi adun lagi. saari sungkit sedang berusaha siang malam, namun azmin berkata bahawa janji itu terbatal kerana jijah tolol tak menjadi mb selangor. jijah bersama kipas sudah tak mampu berbuat apa apa dalam pkr kerana mahathir sudah berjaya membodohkan party itu melalui gerakan rakyat. akhirnya nuar braham yang menjadi ketua umum akan terus merengkok dalam penjara tanpa siapa lagi peduli. itulah kesudahan kebodohan ketua umum pkr yang mengikut kata kata pemimpin mereng dalam pkr. nuar braham yang terlalu mengikut kata kata lauiji dan pudin yang sangat bodoh merangka strategi dan akhirnya hanya menabur fitnah dan memohon maaf akhirnya jika tidak disaman menjadi papakedana sebagaimana blogger pan bahalol.
azmin1
memohon simpatan azmin untuk menjadi exco namun azmin tak layan
dibelakang azmin ada lagi seekor lagi mangkuk ayun yang bercita nak jadi exco tapi tak layaj
saari sunkit bekas tahanan isa yang cuba melobi jawatan exco dari mat sabu namun pkr dan dap tidak mahu melayan kebodohan dan pengkhianatan kedua anjing dap ni. azmin sudah tahu bahara jika pengkhianat ini diberikan jawatan nercaya dua dua mamlau ini akan mudah mengkhianati azmin dan pentadbiran. saari sungkit dan senoi sudah dicop sebagai barua dan balaci dan pengkhianat dan sesiapa saja mampu dikhianat oleh kedua mamgkuk ayun ini. saari sungkit sudah banyak kali mengkhianat sesiapa saja termasuk bersamanya dalam tahanan isa dulu. saari sungkit hanya kisah jika dia tak boleh jawatan orang lain juga pasti menerima nasib yang sama. menggunakan ngo isa untuk menaikkan namanya dan dicalonkan sebagai calon pas namun akhirnya dia mengkhianati pas, sedangkan geng dalam isa dia khianat tak akan pkr yang memberikan dia jawatan exco tak akan dikhianatinya. tugas mudah bagi dap jika azmin melawan jika melantik 2 ekor mamlau ini ke jawatan exco., saari sungkit pasti BOLEH MENGKHIANAT SESIAPA SAJA. JANGAN PERCAYA KEPADA PENGKHIANAT PEROMPAK DAN PENCURI INI.

Ulasan