TERHANGAT PETANG ... MAT SABU MINTAK JAWATAN DLM KERAJAAN SELANGOR

kit-mat
mat sabu hanyalah PUPPET DAN BADUT DAP KAFIR
mat sabu bila pandai berhujah dalam mesyuarat pakatan
dengar dan tunduk patuh arahan
INILAH KERJA BARUA DAN BALACI DAP KAFIR
mesyuarat party pan selepas prk kuala kangsar dan sungai besar menyaksikan bahawa pan akan meminta kerajaan pkr selangor MEMBUANG EXCO PAS DAN DIGANTI DENGAN PENGKHIANAT DAN PENCURI PEROMPAK SAARI SUNGKIT DAN HASNOL, kedua adun pan yang mencuri mengkhianat hendaklah dilantik menjadi exco kerajaan pkr sesuai dengan nama kerajaan pakatan harapan. begitulah tuntutan yang dipersetujui dalam mesyuarat pemimpin tertinggi pan, pan mendesak pkr agar bersetuju memecat dan merombak struktur pentadbiran kerajaan pkr. saari sungkit sudah meyuarakan pendapatnya dalam majlis tertinggi. pkr gagal menglunaskan janji mereka bila saari sunkit dan hasnol menandatangani sd melantik jijah sebagai mb baru selangor. pkr berjanji akan melantik saari sunkit dan hasnol sebagai exco tapi sampai sekarang saari sunkit dan hasnol tidak dilantik menjadi exco, oleh itu pan mendakwa mereka berhak mendapatkan jawatan exco walaupun tak pernah bertanding dalam mana mana dun diselangor.

mat sabu dan salahudin hendaklah dilantik menjadi SENATOR KERAJAAN NEGERI SELANGOR, sesuai dengan jawatan mereka sebagai pemimpin no 1 dan no 2. mat sabu juga menuntur beberapa jawatan GLC diserahkan kepada pemimpin pan yang tidak mempunyai jawatan adun dan mp pencuri. dalam glc perangsang mat sabu menuntut dilantiknya sebagai pengerusi dan juga dalam HARTANAH NEGERI SELANGOR. beberapa jawatan pengerusi perlu lah kerajaan pkr melantik pemimpin pan yang mengkhianat untuk mentadbir dan mengurus anak anak syarikat selangor. kumpulan darul ehsan berhad juga perlu diisi oleh pemimpin pan yang sudah membuktikan pengkhianatan mereka kepada ISLAM. nuar tahir, kolid semak antara yang disebut akan mengisi jawatan jawatan dalam anak syarikat negeri selangor dan menerima pendapatan dan elaun yang tinggi. mujahil jugak menuntut jawatan yang sama namun oleh kerana ia sudah menerima pendapatan dari kerajaan kafir dap bermakna mujahil tak layak menerima lagi. 

tuntutan tuntutan dari pan akan dikemukakan kepada jijah dan azmin dalam mesyuarat bersama pkr nanti. pan sudah membuktikan bahawa mereka mempunyai pengikut dan sokongan yang kuat berdasarkan analisa suhaizan kayat yang mendakwa pengundi melayu semua sudah beralih arah kepada pan. beberapa projek berpontensi jugak akan diminta dan diugut kepada jijah yang hanya tahu membawa kipas dan tergagap gagap bila berucap dalam adun dan parlimen. apakah mampu jijah dan azmin melawan tuntutan pan yang tidak masuk akal. pan akan mengugut akan keluar pakatan harapan dan menubuhkan berpakat KAFIR dengan dap saja jika pkr tidak melayani permintaan mereka. DAN YANG PASTI Mat sabu AKAN MEMBERIKAN UGUTAN JIKA TAK MAHU KEHILANGAN SELANGOR PKR KENA BERPAKAT DENGAN pan. mat sabu semakin tamak untuk mendapatkan banyak lagi jawatan untuk mengekalkan dia sebagai pemimpin pan yang mewah selepas ini.

Ulasan