terbongkar pagi .. JANGAN PERCAYA KEPADA PARTY pan .. MEREKA PENGKHIANAT dap dan pkr berhati hatilah

GRAND DESIGN YANG GAGAL
ikram tak ada hebat sangat selain menumpang bagaikan parasit
pan hanyalah seekor kaldai untuk ditunggang oleh dap kafir dap pkr, pkr awal awal lagi tidak mempercayai pemimpin pemimpin pan, satu mesyuarat pkr telah diadakan sebelum prk kuala kangsar dan sungai besar, mengapa pkr terlalu lama mengambil masa untuk bersetuju dengan pan untuk bertanding. pkr tidak yakin bahawa pemimpin pan tidak akan menjual kerusi yang dimenangnya kepada UMNO jika menang, kerusi PAS mereka bawak lari inikan pula kerusi yang mereka menang dalam prk. oleh itu pkr memberikan sokongan sedikit kepada pan dan azmin hanya sekali hadir meraikan calon pan disungai besar. disamping itu azmin juga menjemput pemimpin pas untuk bersama samanya. azmin tidak sepenuh hati memberikan sokongan kerana pan sudah TERBUKTI TERKENAL SEBAGAI PEMIMPIN PENGKHIANAT DAN MUSUH KEPADA BANGSA MELAYU ISLAM. kerusi pas dun dan mp mereka bawa lari dan mengaku itu kerusi mereka. dan tak mustahil pan jugak akan mengkhianat kepada pakatan harapan yang mereka anggotai bersama. pemimpin pan jika merasakan mereka kuat mereka akan mengkhianat kepada party party dalam pakatan harapan.

contoh contoh pemimpin pan mengkhianat begitu jelas dan menjadi sejarah, banyak harta harta wakaf party pas diambil dan dilelong oleh pan, banyak wang party dibawa lari oleh pemimpin pan, segala derma pas dibawa lari oleh pemimpin pan, hampir semua benda pan membawa lari untuk kepentingan mereka, APAKAH PKR DAN DAP KAFIR TIDAK RISAU DENGAN KEADAAN INI. pan boleh mengkhianat sesiapa saja asalkan kehendak dan naluri mereka tak dapat dipenuhi. di selangor dua ekor mamlau sudah mengkhianat PAS, dan tak mustahil jika azmin melantik 2 ekor mamlau ini menjadi exco bermakna segala urusan dan pentadbiran azmin akan didedahkan oleh 2 ekor mamlau ini demi kepentingan diri mereka. saari sungkit dan hasnol sudah dikenang sebagai PENGKHIANAT ISLAM DAN apalah sangat kalau mereka nak mengkhianat party pakatan harapan yang lain, itu biasa sangat bagi mereka. hujah mereka mereka berjuang DEMI RAKYAT, pkr dan dap kafir berjuang untuk poket mereka. begitu dakwaaan mereka apabila mereka mengkhianat party pakatan harapan nanti. suara nuar braham pun mereka tak dengor lagi bila bersama mahathir. jika pkr berani mencanggah mereka pan pasti akan lari dan memusuhi mereka pula. 

sekarang pkr sudah boleh membaca gerakan pan dengan jelas, mereka akan mengumpul pengkhianat pengkhianat JEMAAH ISLAM, HUSAM DAN MAMPUZ AKAN menyertai kumpulan PENGKHIANAT ISLAM TAK LAMA LAGI. banyak lagi pendedahan akan dibuat oleh mereka, jentera pan akan mengkhianat sesiapa saja yang menghalang mereka. mereka boleh mengkhianat tokong dan dewa selepas ini, mereka akan memastikan perjanjian mereka dengan umno berlangsung tanpa pakatan harapan sedar, perjanjian pan dan mahathir juga sudah berlangsung, oleh sebab itu pan mengusung mahathir siang dan malam, disokong oleh pemimpin dap dan pkr tanpa mereka sedar pan sudah menjalankan aktiviti belakang tadbir. nizar diperak boleh diperalatkan oleh sesiapa saja asalkan dia dapat menjadi mb. dap kafir tak akan lagi melantik dia sebagai mb perak jika menang kerana aziz bari sudah dijanjikan jawatan mb jika menjadi ahli dap diperak. 

#tunggu pendedahan pendedahan pengkhianatn pan
#pan pasti akan mati lebih cepat jika pkr dan dap cepat sedar permainan pengkhianat

Ulasan