terbongkar akhirnya.. pakatan harapan menandatangi perjanjian dgn mahathir dan muhyidin untuk menyelamatkan UMNO

ASMUNI AWI SILA BAYAR LAH BEERAPA SEN SANGAT KERUSI TU
tak kan pakar nuke tak ada duit nak bayar
tak pun suruh aliporno tak apa
nampaknya pakatan harapan membodohkan dan membangangkan rakyat dan pengundi mereka. pakatan harapan bersama deklarasi rakyat hanya bersetuju menjatuhkan najid bukan umno seluruhnya. ini diakui oleh muhyidin dan mahathir, nampaknya pakatan harapan memang tak boleh harap untuk membela rakyat malaysia. dalam keadaan ekonomi yang nazak begini pakatan harapan boleh lagi berjanji bersama sama untuk menyelamatkan umno. betapa bahalol nya pemimpin pakatan harapan, patutlah mereka masuk bertanding dalam prk kuala kangsar dan sungai besar. ini adalah memenuhi janji mereka bersama mahathir. apakah mahathir dan muhyidn ada berjanji untuk memberikan habuan kepada pakatan harapan jika mereka berjaya menjatuhkan najid. BUKAN MENJATUHKAN UMNO DARI TAMPUK PEMERINTAHAN MALAYSIA.

dap kafir bukan party bodoh dan bangang sangat jika mereka tiada keuntungan mereka tak akan bersama mahathir dan deklarasi rakyat, mereka membiayai pan kalau tidak ada keuntungan pan pasti cepat mampus. pan hanya satu wadah bagi orang pengkhianat perompak dan pencuri, didalamnya terkandung geng seperti IKRAM syiah dan balaci barua kafir dap membentuk kelompok pan. dap mengkaldaikan golongan ini dengan semahunya, dap kafir memakai baju pan supaya apa yang mereka buat pasti pan akan menerima akibatnya. tektik halus dap kafir dikesan bila mereka menggunakan baju pan untuk membuat provokasi dan kolid semak sudah terpedaya dengan permainan tony phua. muhyidin sudah menandatangani perjanjian belakang mati dengan geng umno, bagaimana muhyidin yang berada dan beraksi dipentas pembangkang masih belum dipecat dan dinyahkan, bagaimana muhyidin tidak dikenakan surat tunjuk sebab dan bagaimana muhyidin tiada tuduhan yang dikenakan keatas nya walaupun dikatakan mencanang menyerang najid.

pan yang bangang menerima saja deklarasi rakyat tanpa memikirkan implikasi kpada party nyamuk mereka, pan sudah tahu nyawa dan hayat mereka tak panjang sebab itu ikram mahu menyahkan mat sabu dengan segera dan digantikan dengan husam dan mampus, satu gandingan unik yang mana kedua dua berada pernah beraada dalam hiraiki tertinggi pas namun disepak keluar kerana kebodohan dan kebangangan mengeluarkan kenyataan. dan kafir sudah tidak nampak bagaimana mat sabu nak menguruskan pan kerana dana dibelanja dengan mewah oleh nuar tahir. husam adalah pakar kambing dan ekonomi garu pasti memudahkan pan mencari dana dengan mahathir dan muhyidin. kerugian besar ditanggung oleh ph ialah hanya mendapat undi UNdi cina yang bodoh.

Ulasan