politik pas menuju ke depan .. otak agus mengundur ke zaman jahilliyah

mana lebih kuat bersendirian memperolehi 6 ribu lebih atau berpakat mendapat 7 ribu???? 3 pasukan berpakat hanya dapat 7 ribu undi, 7 dibahagi 3 dapat 2.33333 apakah kuat berpakat kalau begitu???  penyumbangan undi hanya 2 ribu lebih setiap party ?? apa makna dapat 7 ribu jika berpakat 3 pasukan ?? dimana kekuatan party berpakat.. atau hanya bermain andaian angka, 7 lebih banyak dari 6? kajian ilham centre yang mengatakan pas mendapat 3% dalam kajian dan sidang media mereka jauh meleset. ILHAM centre dibayar oleh pan untuk mendapatkan pandangan yang berat sebelah.. bagaimana ilham centre meramalkan dap pkr dan pan menang besar di sarawak akhirnya dap kiok pkr koma dan pan terus koma. apakah pan boleh menang dalam pru ke 14 tanpa dokongan dap dan pkr atau pan menjalankan kerja kerja seperti party lain. pas tanpa sokongan kawan pun masih mampu mendapatkan solid undi melayu tanpa mengharapkan UNDI CINA YANG AKAN BERSWING MENGIKUT KEPERLUAN MEREKA. jika UNDI CINA BERTERUSAN BEGINI tak mustahil adun ARAK DAP akan kiok di masa pru ke 14.

agus sama seperti pakar perlembagaan yang sudah tenggelam lemas dalam party kafir dap, hilang tanpa berita, janji dap nak berikan dia jawatan mb perak jika menang sudah tidak boleh pakai lagi. apakah agus juga akan mengundur sebagaimana bewak mengundur masuk lubang. agus yang sentiasa memperlekehkan pas tidak mempunyai idea visi dan misi untuk mencabar minda selain menulis mengikut perasaannya saja. agus yang mempertikai RUU355 tapi tidak ada satu idea nak mencanai atau membesarkan idea baru yang membolehkan memperkasakan mahkamah syariah, INI IALAH HUDUD PAS, mana hukum ISLAM ala dap kafir yang mana pan sangat bersetuju, dimana mad awang yang dikatakan menjadi sumber rujukan tertinggi SYIAH MALAYSIA, apakah mad awang tak mampu merangka hukum islam versi pan atau boleh diminta one G mee kari merangka maqasid atau sekadar bercakap seperti lembu kekenyangan. dimana MUJAHIL@hollywater yang berpangkat PHD dalam ilmu menipu. apakah zul dan mujahil tak boleh mereka membuat satu hukum ISLAM menurut pandangan mereka yang sanggup terbang beribu kilometer bertemu dengan erdogan, atau hanya tahu bercakap seperti seekor TIONG. diajar beberapa perkataan akan diulang sampai mati.

corak pas semakin berbeza, bertembung dengan dua pakatan, satu barisan nasional dan pakatan bengong namun pas masih belum hilang deposit, segala jentera berhimpun sebagaimana dap berceramah diwaktu islam bersolat terawih dan menggangu kehidupan islam diwaktu bulan puasa, MUNGKIN  MAD AWANG SUDAH MENGHALALKAN CERAMAH DAP DIWAKTU TERAWIH KERANA TERAWIH HANYALAH AMALAN SUNAT. tak penting kalau tak buat. mad awang mesti sudah memberi taklimat kepada dap dan mendapat habuannya sebagaimana biasa. 3 party dalam satu pakatan masih belum mampu menggugat pas, pan hanya mampu menelan air liur, sorry to say pada mat sabu, jika inilah kekuatan pan, letak aje beruk pun pan belum tentu boleh menang lebih lagi kalau mat sabu salahudin dan nizar bertanding. walaupun nizar mengaku gadai 1000 ekar tanah melayu pada cina namun undi cina gagal menaikkan nama pan dikuala kangsar. mungkin cina tak menikmati habuan tersebut atau hanya pemimpin dap yang menikmatinya. nizar jika menang lagi pasti habis tanah melayu diperak akan digadai kepada cina. UNDI cina tak dapat sepenuhnya kepada pan, mengapa, pakar nuklear meletupkan diri sendiri kalah kepada perempuan.

Ulasan