peralihan kuasa dalam pan bermula selepas aidilfitri

SEMUA SUDAH BERSETUJU MELANTIK HUSAM DAN MENYEJUKKAN MAT SABU BUAT SEMENTARA
DALAM PETI SEJUK
MAT SABU GAGAL MEMBAWA PAN KE DEPAN BAHKAN RATUSAN JUTA WANG SUDAH DILABUR OLEH DAP NAMUN MAT SABU HANYA MAMPU BERCERAMAH DEPAN MARKAS PAS,
DAP KAFIR MERASAKAN MAT SABU TETAP AKAN KALAH DAN TERUS KALAH SAMPAI KIAMAT
OLEH ITU PAN PERLU DI RENOVASI
party pan, party barua dap akan mula mengorak langkah selepas aidilfitri ini, tampuk presiden pas akan diambil alih oleh husam musa dan timbalan akan diisi oleh mampuz yang akan keluar pas selepas ini, penasihat UMUM juga akan bertukar tangan dari mad awang yang mana mad awang gagal berfungsi sepenuhnya kerana kekurangan otak dalam memacu pergerakkan party, mad awang yang menimbulkan idea fitnah dan menipu dalam memberikan nasihat umum kepada presiden party pan. ini menyukarkan pan untuk bergerak maju ke depan. pan perlukan seorang pemimpin yang bijak hebat dan bukannya yang menurut saja kata kata dap kafir. IKRAM bodoh akan memperkenalkan lagi imej pemimpin baru yang dikatakan dilahirkan untuk negara dunia ketiga iaitu husam musa. mat sabu diberi tugas lain selain itu mat sabu akan dilantik menjadi presiden pakatan tiada harapan. 2 prk yang berlangsung sudah cukup untuk ahli dan penyokong pan melihat ketidakupayaan mat sabu memimpin sebuah party politik masa depan.

mesyuarat sudah diadakan diwisma pan, kit siang dan guend end sudah menyatakan pendapat berupa amaran kepada pan, jika masih gagal mendapatkan undi melayu barua pemimpin pan akan diturunkan dengan kadar seberapa segera. ketua pemuda pan dilihat tidak bermaya namun usaha menggantikannya belum berhasil. jika dilantik suhaizan kayat@mad maslan versi pan ia akan menghodohkan lagi imej pan, husam sudah menerima perlantikan sebagai presiden baru pan bermula selepas aidilfitri, husam akan mengumumkan senarai kabinet baru pan, party pan dijangka tidak akan mengadakan pertanding sampai kiamat, pemimpin dinaik dan dinyahkan melalui suara dap kafir. husam akan mengadakan perbincangan lebih lanjut dengan mahathir untuk mahathir mengajak ratusan ribu ahli umno yang sudah tidak percaya kepada najid. deklarasi rakyat cukup untuk menbuatkan pan lebih berdaya saing.

husam akan merombak kesemua pemimpin pan yang ada, ketua wanita juga akan dilucutkan kerana mariah carey tidak lantang untuk bersuara dan selalu memberikan alasan bila diminta berceramah. hatta badut juga akan dihantar ke pusat strategi CIA dan yahudi untuk mengemas kini cara cara melakukan FITNAH dan lakonan berkesan, perang saraf hatta badut setaraf dengan budak budak sampaikan pan tidak mendapat undi melayu.kolid semak juga dihentikan menjadi pengarah komunikasi kerana gagal beraksi dengan baik selain menafikan adalah agenda utamanya. nizar akan ditolak ke peringkat pusat dan dijangka akan mengemudikan barisan pengampu cina. asmuni awi akan dikekalkan sebagai bendahari agung kerana asmuni masih lagi memiliki beberapa harta pas untuk dijual dan dilelong. SUA pan nuar tahir akan digantikan namun sampai ke pagi ni tiada lagi calon yang sesuai dan mujahil adalah nama yang disebut untuk menggantikan nuar tahir dengan keberkesanan dia meminum holy water.

mahathir sudah dikatakan sudah bersetuju untuk dilantik ke jawatan penasihat agung party pan, mahathir akan diarak ke sana kemari dengan berbekalkan moto deklarasi rakyat. mahu tidak mahu mahathir terpaksa bersetuju kerana perjuangan mahathir menentang ISLAM sudah sama level dengan perjuangan pan yang tidak bersetuju dengan ISLAM. perlembagaan pan akan digubal selepas ini. husam sudah melantik one rahim sebagai koordinator yang mana one rahim sudah menyatakan 10 lagi adun pas kelantan akan keluar pas tahun depan. saari sunkit sudah meminta dilantik menjadi exco dalam kerajaan pkr selangor kerana sebagai jasa dia mengkhianti jemaah ISLAM. mat sabu, salahudin. suhaizan kayat, hanipa mudin akan beraksi sebagai MAJLIS PRESIDEN YANG MANA KUASANYA TERHAD KEPADA UPACARA UPACARA TERTENTU SAJA. 

Ulasan