pengkhianat ISLAM berkawan dengan pengkhianat malaysia .. satu gabungan unik

mahathir sudah habis waktu, expired kuasa expired idea and all in expired sedang molek berkawan dengan party pan yang mana dalam pan semua pemimpin yang sudah expired seperti mujahil mat sabu hanipa kolid semak, mariah carey, hatta, nizar salahdin, zul saari sunkit hasnol dan tak ketinggalan nuar tahir kit siang. geng geng expired berkawan di akhir waktu nak senja. mahathir semakin ketakutan diakhir usianya, terlalu lama diatas sampai lupa bagaimana nak duduk dibawah, begitu jugak pemimpin pan yang sudah dipencenkan dari pas akhirnya menubuhkan pan, pan sebagai wadah baru untuk pemimpin ketandusan idea, kehilangan kecerdikan sebagaimana strategies hatta yang merosakkan banner sendiri, lepas tu suruh asmuni awieeee buat kenyataan akhbar. strategies lapok hatta mudah sangat dibaca sampaikan budak tadika kenal siapa punya kerja.

pan bangun membela geng expired mereka, pan lupa mahathir punca segala gala kemusnahan malaysia, kerana nak sangat berkawan dengan diktator dan mempelajari ilmu diktator yang sudah ditelan zaman, jadilah pan party yang semakin expired sebagaimana aliporno yang pencen dari menjadi guru, sebilangan besar pemimpin pas sudah dipencen oleh perwakilan pas, mahathir dipencen kan oleh umno, nuar tahir dipencenkan oleh pkr, suhaizan@mad maslan pan pun dipencenkan dari ketua pemuda walaupun dikatakan muda tapi otak suhaizan tak boleh diguna pakai sekejap ingat sekejap nyanyuk. mahathir sudah boleh gulung deklarasi rakyat dan menikmati hari tua bersama sama umno, mahathir tak pernah keluar umno dan masih bekerjasama dengan najid itulah sebenarnya yang berlaku namun pemimpin pan yang sudah lanjut tak boleh pakai langsung menerima kehadiran mahathir. pan ingat dia boleh mempergunakan mahathir tapi mahathir mempergunakan mereka., dah tua so faham ajelah macamana nak gerak laju kuat sangat patah sengal sana sini. kena pakai bantuan penafasan banyak bila bercakap tak henti henti.

dengan tertubuhnya pan bermakna malaysia terpaksa menghadapi jalan suram gelap yang panjang, dengan pan yang memberikan nyawa kepada umnolah rakyat malaysia terpaksa menghadapi kesusahan dan kesakitan. anak cucuk melayu dimalaysia hendaklah mengingati muka muka pengkhianat ISLAM dan negara malaysia. kubur mereka hendaklah ditanda sebagai pengkhianat kepada ISLAM dan bangsa melayu. ceritakan kepada generasi yang akan datang. bagaimana pengkhianat ini mengkhianat islam dan bangsa melayu. INGAT PENGKHIANAT ISLAM DAN BANGSA MELAYU INGATLAH PAN. mahathir akan terus diingati sebagai pemimpin diktator malaysia yang mengheret bangsa melayu menjadi hina seperti sekarang. dan pan membela mahathir kerana mereka sama je dengan mahathir.  

Ulasan