pan menuju kubur lebih cepat ... pan akan nafikan

pan sudah ditunjuk jalan keluar oleh pengundi melayu, pan boleh bertahan jika mendapat sokongan cina dan mungkin untuk 6 bulan lagi jangkahayat pan, dap kafir berjaya mempergunakan pan bodoh sebagai kaldai baru untuk ditungganginya. suara suara pemimpin bodoh pan yang mengajak pas kembali ke meja rundingan sudah mula kedengaran. apakah pan lupa bahawa pan menuduh dan mengfitnah pas berUG dengan UMNO, bekerjasama dengan UMno, apakah pemimpin pan seperti salahudin sudah terlalu mabuk dengan arak dap kafir sampaikan mula mengajak pas ke meja rundingan??? apakah sebab mereka keluar dari PAS?? bukannya untuk bergabung dengan DAP KAFIR DAN pkr bengong. mat sabu sorry to say PAS TAK AKAN MENANG JIKA BERSENDIRI, VOTE IS NUMBER, so mengapa pan bersama dap kafir dan pkr masih tidak boleh menang dalam prk kuala kangsar dan sungai besar?? apakah strategies guane end, kit siang dan bersama hatta dan dibantu oleh pakar FITNAH rafizi dan saifudin masih gagal berlawan dengan barisan nasional. terlalu banyak isu yang dibongkar oleh lapuji atau isu itu hanya ISU lapuk tak sesuai lagi, profesional dalam pan gagal menengahkan segala gerak kerja, kempen dan mengorganisasikan pan dengan berkesan.

pan yang dipimpin oleh mat sabu hanya berjaya mendapatkan undi dikawasan cina "GURU MSO" tapi hampir kosong dikawasan melayu, pan ciptaan dap kafir tidak ada hayat dalam politik melayu sedangkan melayu islam ialah teras politik malaysia, keupayaan pan sama dengan party cinta malaysia, party pekerja yang diambil alih cuma ditambah nilai oleh mat sabu dengan kemasukkan wakil syiah sedunia mad awang dan gani sudin. pan gagal menengahkan sebagai pengganti PAS, pan diwakili oleh badut badut politik suhaizan kayat@mad maslan versi pan yang banyak melontarkan pandangan bodoh dan lawak anjing. kolid semak yang banyak menipu dan mengfitnah gagal menaikkan imej party kerana dap mengawal segala tindak tanduk party cap longkang ini. hatta dulu sebagai strategies PAS sekarang pan sudah beratus juta kali membawa pas gagal menang dalam pru atau prk, dalam sokongan ahli hampir sejuta hatta gagal menterjemahkan keberkesanan strategies dan lakonan kurang berkesan untuk melonjakkan pas. inikan pula dalam pan yang tiada apa apa kekuatan selain ada blogger upahan yang sentiasa melaporkan fitnah dan dusta sepanjang masa.

imej pan sudah sebati sebagai party yang mencintai bangsa cina, pengampu KAFIR dan penjilat pkr sukar dipadamkan, dengan semangat penubuhan bodoh lagi bangang bila membeli sebuah party sosialis yang berada di dalam pajak gadai ROS, mat sabu gagal mengemudikan pan, apakah dengan kemasukan husam musa yang terlalu sibuk menjaja keburukan pas akhirnya menemui satu perahu bocor untuk dia berada di dalam mampu membawa pan selangkah menuju kubur lebih awal dari yang dijangkakan. selepas raya ini MAMPUZ akan mengistiharkan diri sebagai ahli pan yang baru bersama berganding dengan husam musa untuk mengemudikan pan yang sudah NAZAK SELEPAS GAGAL MENANG DALAM PRK kuala kangsar dan sungai besar. siapa pun pan letak untuk bertanding PASTI AKAN KALAH DALAM PRU KE 14, mat sabu calon PASTI KALAH, SALAHUDIN SUDAH TENTU KALAH akan mewarnai pru ke 14 ini. pan mahu bekerjasama dengan pas adalah dengan harapan pas memberikan satu kaawasan untuk calon bangang mereka bertanding dan menumpang pasukan kempen pas. dalam keadaan kubur pan memanggil mereka berharap mendapat satu kerusi untuk mengekalka mereka dalam politik tanah air, dalam situasi sungai besar dan kuala kangsar SUDAH PASTI PAN BOLEH MENYEDIAKAN KAIN KAPAN DAN KERANDA UNTUK DITALKINKAN.

Ulasan

  1. Dewan Ulama PAS patut mulakan usul untuk pecat MahFooz...biar dia menangis macam Husam Musa!

    BalasPadam

Catat Ulasan