pan GAng dan boleh berkira kira nak bubar Party atau join s46, hamim berjasa

pan masih bengong dengan DATA BEGINI
MANA UNDI MELAYU
TAK APA pan nak SANGAT UNDI MELAYU
BAK KATA SAYUTI BODOH.. BERGURULAH DENGAN CINA
pan tiada langsung kekuatan yang boleh menggangu gugat pas, sekuat mana pun pan merencanakan strategies jahat dan fitnah pan pasti akan bungkus lebih cepat dari yang disangkakan. undi melayu tak memihak langsung kepada pan kecuali blogger yang duk membodohkan pembacanya. mutaligat@sofi wahab dan boleh cari minyak rambut baru bersama adly, mujahil dan boleh berkira kira nak masuk dap atau pkr bersama holywater.  pan sepatutnya dah dibubarkan sekarang kerana jika lama lagi ada makin memalukan. tiada langsung tanda melayu nak mengundi pan sebuah party pengkhianat jemaah islam dan juga menjadi barua dan balaci dap kafir.

calon pan tidak dapat menembusi kawasan melayu walaupun muka macam melayu, azhar calon pan di sungai besar sudah beratus kali menipu sebelum menjadi calon, sekejap balik 2 bulan sekali, sekejap beli rumah ayah, sekejap duduk digreen apple hotel sekejap duk mentakab yang pasti azhar adalah calon paling penipu seperti ayah dia yang menjadi adun umno dulu. mana nak tumpah kuah kalu tak ke nasi. azhar mencuri jawatan dari jawatankuasa penaja pan disungai besar, akhirnya penaja pan mengamuk akhirnya pan menerima nasib malang, pan hanya mendapat undi cina dan jika ada kawasan cina mungkin pan boleh menang kalau dap bagi laluan lah. kalau tak pan akan kehilangan semua kerusi yang mereka curi dan rompak dari pas.
PROF SENGET
pas sudah boleh mengucapkan selamat berpisah dengan party anak beranak berkipas, jijah azmin lapuiji pudin dah boleh ucapkan selamat bersara dari arena politik, lapuiji tak lama lagi akan masuk penjara atau MENYERTAI UMNO SEBAGAIMANA ezam KOTAK, ezam mendedahkan beratus kotak namun akhirnya menyertai uMNO dapat jadi senator. lapuiji akan mengisi kekosongan sel ditepi nuar braham, azmin sudah boleh berkira kira sign mana mana projek sebelum keluar dari suk selangor.  

Ulasan