pan dan dap kafir boleh lupakan pas, pan dan dap boleh bermutaah

party pan dan dap bersatu seia sekata, banyak sangat kebodohan dan kebangangan pemimpin pan dan dap kafir, kasihan sungguh mereka, berjuta kali pas dilabel nak berug dengan umno akhirnya pan dan dap kafir menawarkan kerjasama selepas menikmati kekalahan memalukan. pan hanya satu party barua dap yang mempunyai beberapa ekor melayu yang berguru dengan cina, pas mengajar ahlinya berguru dengan nabi dan memakai ISLAM, ajaran nabi lebih hebat dari menjadi cina sebagai guru, MSO sepatutnya lebih memahami ISLAM dari kafir tapi mso lebih bangang dari kafir. mso penyanjung husam meminta pas membawa balik husam ke dalam pas selepas husam membayar sedikit saguhati kepada mso bila pulang dari obersea. mso akan menulis apa saja asalkan dibayar, selepas menghabiskan wang diluar negara, wang perlu dicari akhirnya husam datang membawa khabar gembira. oleh itu mso menulis diluar kotak otak sebagai islam. hebat mso.

ajaran pan yang mendewakan dap akhirnya membuahkan hasil yang sangat lumayan, pemimpin pan yang khianat pada islam dan menimbulkan fitnah kepada jemaah islam memperolehi undian yang begitu tinggi dari cina sampaikan melayu tak lalu nak mengundi calon pan. MENGAPA PAS YANG DITUDUH NAK BERUG DENGAN UMNO masih lagi ditawarkan mengadakan kerjasama??? apakah pan tidak laku ??? atau pengundi melayu tidak melayan karenah party barua kafir dap.... timbalan presiden pan yang tiba tiba menawarkan kerjasama dan nga dari kafir dap yang bersuara lantang meminta pas ikhlas jika nak mengadakan kerjasama, sejak bila pas nak menawarkan kerjasama??? jika pas menawarkan kerjasama barulah dap kafir boleh menyatakan syarat PAS KENA IKHLAS, PRU KE 14 Ini akan membuktikan APA KATA KATA PEMIMPIN ph yang pas akan kalah semua kerusi dan ph menang dan menawan putrajaya. biarlah pas terus berseorangan dikala kekuatan ph lebih hebat dengan memiliki sebilangan blogger pro KAFIR dan tulangbesi yang akan mengadakan SOLAT HAJAT KHAS DIWISMA pan.

dan hari ini tindakan pas mempertahankan kolid berahim akhirnya menjelma kebenaran, dan pemimpin pan, mat sabu salahudin, nizar hanipa mydin kolid semak bolehlah fikir nak meneruskan fitnah kepada kolid berahim atau meminta maaf jika mereka berjiwa besar bukan berjiwa anjing belaan yang menyalak bila perlu dan menerima habuan, 91 MUKASURAT SALAH LAKU kolid berahim hanya FITNAH DARI PKR YANG DIREKA oleh rafizi dan saifudin nasution dan dipersetujui oleh nuar braham dan isteri jijah. pkr yang celaka menabur fitnah dan disambut oleh party longkang pan menyertai mereka untuk membuang kolid berahim. malaysiakini dan malaysiadateline satu geng yang akan menabur fitnah kepada sesiapa saja asalkan mendapat upah lumayan. blogger anjing belaan pkr dap kafir dan pan bersama sama memikul dosa mengfitnah kolid berahim, dan blogger ini menikmati hasil yang cukup lumayan. 

Ulasan