pan boleh berbangga dengan adanya orang macam suhaizan kayat

pan seharusnya berbangga dengan ada nya seperti sua organisasi yang begitu hebat menganalisa prk kuala kangsar dan sungai besar, pan boleh berbangga dengan pengarah penyelidikan pemuda yang hanya menilai pan dari sudut menang dibeberapa peti lokaliti. dengan adanya manusia seperti ini pasti pan bergerak maju dan laju sebagaimana lajunya balingan microfon mat sabu. party bebas menang dibeberapa peti undi di sarawak apakah ia tanda bebas akan menang lainkali. penyelidikan beginilah yang bagus untuk pan yang sedang meningkat turun dengan laju. analisa yang dibentangkan oleh organisasi pan membuktikan ramai yang benak dan dangkal dalam pan, pan sepatutnya memujuk mufti perlis menjadi penasihat agama pan yang mana mad awang tak berfungsi langsung, baik ambik maza yang mana begitu hebat memuja kafir dari islam, maza yang hebat sepatutnya ditarik masuk ke dalam party pan menggantikan mad awang yang tak bermaya. mad awang merupakan idola kepada aliporno sepatutnya maju kedepan membuat kenyataan bukannya berada dalam jubah merayau kesana kemari tanpa hala tujuan.

kata mso belajarlah dengan cina untuk mengundi, sepatutnya orang islam belajar dari nabi tapi mso yang sudah rujuk dengan husam menulis kebodohannya sendiri, memberikan surat kepada pas, mso tak pernah ada hubungan dengan pas selain menjadi balaci kepada husam akhirnya terpisah bila husam memilih hantu raya baru. pan tidak sepatutnya kehilangan mejar zaidi yang banyak membuat kenyataan menyerang pengerusi pan mat sabu, sejak dibela oleh dap mejar zaidi banyak mencalarkan imej dan maruah pan. pan tidak pandai membayar dan membeli zaidi yang mana zaidi dalam keadaan yang tidak menentu akhirnya memilih dap dan mengangkat sumpah menjaga dan membela TOKONG penang dengan sepenuh hati. pan tidak berjaya mengekalkan zaidi dalam pan bahkan mujahil juga gagal memujuk zaidi untuk terus bersama pan. akhirnya zaidi berhijrah masuk dap, mengapa tinggalkan pan yang dikatakan berpotensi maju seperti kata mat sabu, kita kuat bila berpakat dan boleh menang pru prk namun pan tewas dengan membanggakan.

pan tidak mahu mengaku bahawa pan sudah tidak valid dan expired, dengan menggunakan beberapa pemimpin pas yang sudah nyanyuk dan separuh mereng pasti pan tidak kemana mana. strategies hatta telah ketinggalan zaman, kolid semak banyak merujuk kata kata pemimpin pas sedangkan dia adalah pan, mariah carey tidak masuk kampung sebagaimana biasa, taraf mariah yang tinggi tidak layak untuk bersama pemimpin bawahan sebagaimana biasa. zul lebih banyak berperap dalam bilik aircondnya mencari data data palsu sebagai pengubat duka pan yang kalah, saari sunkit sibuk melobi jawatan dan membetulkan ikram supaya menguasai pan lebih kuat, penyelidikan pan sepatutnya lebih terbuka menerima kekalahan memalukan, dari awal penubuhan pan sudah begitu memalukan, memakai logo ciplak, party pun dibeli dari pajak gadai, penyelidikan pemuda pan begitu memalukan membuat analisa kononnya pengundi masih tak tahu bahawa pas sudah keluar dari pakatan. dulu pakatan rakyat sekarang pakatan harapan, apakah bodoh sangat pengundi jika itu pun tak tahu, pemuda pan begitu bodoh membuat andaian dari bilik sejuk tanpa turun ke akar umbi, pan mana ada akar umbi. 

Ulasan

  1. PAN dipenuhi oleh pemimpin yang haru biru Alhamdullilah mereka telah cepat keluar dari PAS kalau tidak jahanam PAS. Akar umbi PAS tak akan ke PAN kerana mereka sayangkan Islan dan sanggup itiqamah hingga kemenangan bersama PAS. TAKBIRRR

    BalasPadam
  2. PAN dipenuhi oleh pemimpin yang haru biru Alhamdullilah mereka telah cepat keluar dari PAS kalau tidak jahanam PAS. Akar umbi PAS tak akan ke PAN kerana mereka sayangkan Islan dan sanggup itiqamah hingga kemenangan bersama PAS. TAKBIRRR

    BalasPadam

Catat Ulasan