pakatan harapan dah mula goyang ... pan hanya party longkang

surat terbuka zaidi dap kafir kepada mat sabu pengerusi pan amat kelakar dan sangat bodoh, tapi askar yang dipecat mana cerdiknya selain menjadi balaci barua dap seperti mana jugak presiden pan. ia akan mengikut apa saja acuan dap kafir, kebodohan seekor tentera yang dipecat boleh dibaca dari surat terbukanya, patutlah dipecat sebab sangat bodoh dan dap kafir berjaya mempergunakannya dengan membayar gaji secukupnya. penceramah cina dihadkan dikawasan cina, kalau betul kata kata ini bagaimana penduduk kuala kangsar pergi menyerang sewaktu pemimpin dap kafir berceramah ditepi surau umat islam sedang khusyuk berterawih. perangai mamlau bekas tentera ini sangat memalukan sampaikan tak tahu dimana kampung melayu dan kampung cina, atau hanya makan gaji buta saja. mad awang memang layak hanya untuk baca doa untuk majlis silat, majlis membodohkan melayu islam oleh kafir dap. mad awang bila masanya pandai berucap selain jika ada bayaran. 
SUA AGUNG PKR YANG BERLAGAK
akhirnya malu sendiri
pkr sendiri tiada kekuatan walaupun pegang selangor hasil sokongan orang lain
walaun walaun pan boleh berkira kira menyertai party lain
ATAU MENYERTAI SOFIA DOLL DLM DAP KAFIR
pan tidak mempunyai anggota ahli yang cukup untuk mengorganisasikan perjalanan ceramah kempen dan pan hanya bergantung kepada kafir dap saja menjalankan kempen mereka, kebanyakan penyokong dan ahli pan hanya pandai bercakap dalam blog, facebook, instagram dan menulis di ruangan komen geng sendiri. CONTOH TERBAIK TULANGBESI@TULANGKAFIR yang mana hanya tahu meminta wang setiap kali menulis di dalam blognya malaysianfitnah. tulangbesi hanya tahu mengfitnah dan tak berani turun ke kawasan kempen kerana orang sudah kenal siapa tulangbesi, jika dia turun ke kawasan mana mana dimalaysia ini akan menyebabkan pan makin teruk undinya. tulangbesi akan mengadakan solat khas jika dibayar oleh dap kafir, duit derma yang pernah diberi kepadanya untuk melawan pas akhirnya lenyap begitu saja tanpa ada apa apa tindakan bersama peguam, SIAPAKAH PEGUAM YANG MENERIMA BAYARAN DARI TULANGBESI?? ramai lagi blogger penyokong pan yang hanya tahu menyalak dalam blog facebook instragram tanpa meninggalkan rumah, aliporno, sisibukit, yongsukakafir, chordsniper, greencock, moundewllar, mso antara blogger yang hanya menulis dari rumah dan berlagak kononnya ada di tempat kempen.

pan perlu dibubarkan segera untuk memastikan pembangkang lebih kuat. DEKLARASI RAKYAT HANYA MENAMBAH BEBAN KEPADA PEMBANGKANG, mahathir perlu dinyahkan dari kem pembangkang dengan segera, selagi ada pemimpin pembangkang bersama mahathir seperti mampus husam azmin lapuiji guang end selagi itu undi akan berpihak kepada uMNO, dan mahathir dan najid bergelak sakan melihat kebodohan pemimpin pembangkang. guane end mat sabu, salahudin nizar, mad taib, hanipa kolid mampuz. husam, nuar tahir,mariah carey, hatta, zul, azmin, saifudin, chegu bard, kit siang mad awang asmuni awi, mujahil sudah boleh bersara dari arena politik. kesemua mereka ini membawa beban berat kepada pembangkang. kebodohan kesemua pemimpin pembangkang ini tidak akan membawa kemana kem pembangkang.  nama nama pemimpin pakatan harapan akan tinggal harapan jika masih mengekalkan mereka ini semua. mereka sudah lapuk, strategies hatta sudah boleh dibaca walaupun hatta belum mengerakkan bidak bidaknya.

Ulasan