KAMI BEKERJA UNTUK PARTY ISLAM BUKAN untukPENGKHIANAT, BARUA KAFIR DAN PARTY ANAK BERANAK

SETELAH melihat tanda tanda kejatuhan yang teruk PAKATAN harapan mula bersuara lunak, lapuiji, salahudin asmuni tawi, nga dan dap kafir mula mengajak PAS kembali ke pakatan, lawak tak berjenis, pemimpin pan sudah nampak bahawa nyawa politik mereka sekarang bergantung sepenuhnya kepada pakatan harapan dan jika pakatan harapan bubar bermakna mat sabu dan geng 18nya akan boleh ditalkinkan dipusara pengkhianat ISLAM. blogger upahan seperti tulangbesi@tulangkafir akan adakan solat hajat sambil memungut derma untuk dia mengadakan solat hajat khas, itulah tujuan tulangkafir yang pandai menggunakan suasana untuk buat duit selepas menggangur bertahun tahun. mat sabu walaupun berceramah depan markas pas masih gagal membawa sebarang undi kepada partynya, kalau mat sabu sendiri bertanding PASTI AKAN KALAH LEBIH TERUK DARI MASA INI.  kerja kuat dap dikawasan cina menampakkan undi hampir separuh hilang bila pan bertanding, semasa PAS bersama dalam pakatan rakyat hampir 90% undi cina boleh digenggam, namun bila tertubuhnya pan, undi cina beralih arah kerana CINA TAK MAHU PENGKHIANAT BERSAMA MEREKA.

pan, pkr sudah nampak kubur mereka sedang digali, dap dah mula hilang bisa walaupun kit siang dan malam berkempen sampaikan ke bangsal ayam namun undi cina masih ditakuk lama, ITULAH SAJA KEKUATAN ph yang dianggotai oleh pan pkr dan dap, 3 party bergabung namun undi tidak naik bahkan makin menurun, SEGALA CAKAP PEMIMPIN pan HANYA FITNAH DAN TIPU, BILA BERGABUNG AKAN KUAT, prk kuala kangsar dan sungai besar menafikan segala galanya, bila bergabung dengan party longkang sperti pan menyebabkan undi habis berterabur, kedatang husam, mahathir mampuz menyebabkan pakatan terus berantakan, rakyat membenci ketiga tiga mamlau ini, mahathir diktator yang sukar dimaafkan rakyat malaysia kerana dialah malaysia jadi seperti sekarang. mampuz yang masih membuat onar suka menyatakan pegangan samada bersama kafir atau bersama jemaah ISLAM, husam yang menulis surat tapi tak ada masa nak menjawab tuduhan yang dikenakan keatas, tuduhan sudah dihantar namun husam berdalih sentiasa berhelah akhirnya diPECAT KERANA KEBODOHANNYA SENDIRI.

KAMI PEKERJA PARTY ISLAM tidak mahu lagi bekerja untuk mereka, dimana mereka bertanding mereka gunakan kami, kami mahu mereka bekerja dimana mereka ada kekuatan yang setanding bukannya datang untuk bertanding saja. hilang pru prk hilanglah mereka SEPERTI MANA AZAN DI DUN BANDAR, SETIAP 3 BULAN AZAN DATANG COLLECT DUIT ELAUN. tiada kesungguhan dan kecaknaan dalam memberikan perkhidmatan terbaik kepada rakyat. bagaimana pengerusi pan terengganu raja korin yang hanya galak sewaktu penubuhan pan sekarang hilang entah kemana bersama pan yang lain, jentera party pan yang hanya ada 10 mamlau untuk bekerja seluruh parlimen kuala terengganu amat kecil dan mereka sudah lumpuh sepenuhnya menjelang raya ini. dimana mana pekerja party islam hanya dikenal waktu pru dan prk dan bila menang mereka mendabik dada menang kerana mereka kerja kuat, pru ke 14 medan terbaik untuk kita mengajar mereka, KALAU NAK KALAH BIAR KALAH SEMUA, kalau nak bertanding siapkan sendiri jentera party bukan menumpang, pkr dan pan sila sediakan ahli party atau penyokong kalau nak bertanding, siapkan baju pan dan pkr sebanyak mungkin, kalau tiada ahli party atau penyokong dikawsan itu SILA LUPAKAN SAJA NAK BERTANDING DAN BERSENANG LENANG. untuk JIJAH, IJAH, LAUIJI, MUJAHIL, KOLID SEMAK, MARIAH CAREY, HATTA TALAK 3 , ASMUNI, NIZAR SILA PASTIKAN penyokong dan ahli pan bersiap sedia untuk bekerja atau lupakan saja jawatan mp dan adun.

Ulasan