betul ke peguam peguam dalam pan berlulusan undang undang ????

INILAH PENGUNDI MAT SABU
mat sabu tak perlu UNDI MELAYU ISLAM
pan party barua dap, akronim dan sinonim, PASTI DIINGATI DALAM SEJARAH POLITIK MALAYSIA. penubuhan PARTY pan adalah selepas KEKALAHAN MEMALUKAN PEMIMPIN profesional dalam pas. pemimpin baghal ini keluar sebagai tanda sujud dan rukuk kepada dap kafir. segala benda dap kafir cakap pasti betul difikiran makhluk makhluk bodoh ini. kalau dap kafir ajak masuk kafir aku rasa mereka pasti setuju sebab dap kafir cakap mereka hanya menentang hukum hudud bukan menentang islam, APAKAH HUKUM ISLAM BUKAN SEBAHAGIAN ISLAM. aku sebenarnya tertanya tanya apakah benar profesional dalam pan ni ada kelulusan ba law atau sekadar loyar buruk yang tak pernah menang case, contoh utama asmuni, bodoh bangang tahap budak tadika belum masuk sekolah. ada dalam pas dulu pun bukan boleh pakai idea dia selain menjahanamkan pas, bagaimana dia dengan sengaja merosakkan pas semasa dalam muktamar agung semasa pemilihan. inilah adalah kerja kerja pengkhianat jemaah islam. semasa dalam pas tiada satu benda yang boleh dipakai sewaktu asmuni menjadi peguam pas, merangka undang undang pun tak reti. sama peguam pas yangmasuk dap satu puak macamana terlepas masuk ke dap, zulhasmi almakanan kafir.

selepas dimalukan dan dinyah keluar dari pas, peguam bodoh pan ni NAK DAFTAR PARTY SENDIRI PUN TAK MAMPU, terpaksa membeli satu pARTY PAJAK GADAI DALAM ACOUNT DAP KAFIR, nuar tahir yang dikatakan hebat pun gagal mendaftar party baru sedangkan dalam pan dikatakan ada beratus juta ahlinya adalah peguam dan profesional.  akhirnya peguam bodoh ini terpaksa bergantung nasib kepada nuar tahir yang disepak oleh pkr kerana berbelanja mewah dan membalun wang pkr. akhirnya jalan pintas nuar tahir ialah membeli party pekerja dan peguam seperti asmuni hanipa mydin boleh bersetuju dengan pembelian party ini. perlembagaan party pan sendiri pun tak mampu nak dirangka apatah lagi nak jadi satu organisasi yang baik. sistem pendaftaran ahli pan pun masih HANGING dan dikali 100 setiap satu pendaftaran, sistem ahli pan dibeli dari greenbox dan tulangbesi yang menerima lebiih dari 200 ribu. namun sistem ini masih ketinggalan dan sentiasa rosak menyebabkan mat sabu mengamuk. greenbox yang banyak menipu berjaya jugak menipu nuar tahir. logo imayam tv diciplak hasil kerja photoshop tulangbesi dan dibayar oleh  nuar tahir kerana kekangan waktu untuk dilukis kembali. tulangbesi menerima lebih 100k dari nuar tahir untuk menciplak logo imayam. pembayaran dibuat diluluskan oleh salahudin.

semua dalam pan adalah cacamarba, peguam dalam pan adalah manusia yang tak pernah menang kes besar dan hanya kes curi ayam dan selipar di masjid. kes kes besar pasti peguam pan akan kalah tertungging dengan mudah. asmuni awi hanya hidup dengan berbekalkan perjanjian pembelian perumahan dan ini boleh didapati dari pemaju perumahan dap perak dan penang. itu sajalah kepandaian peguam pan, sampai hari ni peguam pan mana pernah ambik kes besar. mereka tak mampu berhujah dengan fakta, kalau berhujah menipu dan mengfitnah pasti akan kalah dalam mahkamah. peguam pan yang mewakili aliporno pun kalah, mat sabu pun akan membayar saman fitnah, nizar awal awal memohon maaf kerana sudah tahu peguam pan tak boleh pakai punya peguam selain mengenakan yuran yang tinggi tanpa hasil.mazlan aliman pun berhadapan muflis selepas ni kerana peguam pan punya angkara.

#jangan undi pan
#pan musuh ISLAM
#pan menang kafir meraikan dengan ARAK DAN MABUK

Ulasan