apakah muhyidin mukris dan shafie pedal bawak lari harta UMNO seperti mana party barua dap

muhyidin dan mukris dipecat umno, kasihan sungguh dikala menjelang raya, 2 mamlau umno dipecat oleh party tercinta, inilah natijah dan hasil keberanian muhyidin dan mukriz yang mengkritik maharaja jid, peeii pedal digantung sampai tak mati mati, ketiga tiga ini akan mendaftar party baru atau menyertai party barua dap kafir??? yang pasti muhyidin tak ingin masuk pan kerana dia sudah tahu dan mengerti bahawa tiada apa apa yang dapat pan dapat lakukan bila mereka masuk party pan. berketuakan mat sabu yang tiada pendirian, tiada maruah, tiada apa apa yang nak di banggakan sangat. atau muhyidin nak masuk pkr yang 17 tahun hanya berjuang untuk nuar braham, pkr tidak berjuang untuk rakyat tapi untuk nuar braham sebab itu pkr tidak kisah apa nak jadi pada rakyat yang penting nuar braham diutamakan, pkr sama seperti pan hanya wujud selepas pemimpin mereka kecewa tidak dipilih atau dipecat, pkr dan pan tiada beza, mat sabu kawan nuar braham, setakat mana otak mat sabu nak memimpin pan, dalam pas menjadi orang no2 dua penggal diberi tugas namun tugas yang diberikana mat sabu tak dapat buat apa apa selain menjadi balaci dan barua dap kafir.

pan party balaci yang membawa lari harta wakaf kepada pas, menjual menggadai untuk memewahkan pemimpin mereka, nuar tahir sudah mengarahkan mana mana harta pas yang berharga dijual atau dilelong kepada pas semula atau dijadikan tempat markas pan beroperasi. segala milik pas yang ada nama pemimpin pas akan dilelong segera untuk  mendapatkan wang segera bagi pemimpin pan bermewah mewah dihotel dan membayar elaun penceramah seperti abby kabadi, leman penipu dan aisyah janji auta, mat sabu sudah meminta dari nuar tahir agar gaji presiden pan dinaikkan selepas prk kuala kangsar dan sungai besar. semua ajk pan pusat akan menikmati gaji dan elaun besar jika berjaya menuntut pampasan dari pkr selangor.

muhyidin mukris dan peei tak akan menjual harta umno walaupun mereka dipecat, pemimpin pan sudah pasti menjual dan melelong harta pas walaupun sudah diketahui bahawa itu harta wakaf. pan mengambil alih harta benda pas dengan segala mudah. pengkhianat jemaah ISLAM lebih jahat dari pengkhianat lain. walaupun dipecat keahlian mereka takjual harta party lama tapi pan menjual seluruhnya. dikelana jaya pemimpin pan bawak lari wang tunai party demi melabur untuk pan, sekarang pan kelana jaya sudah naazak tak mewah sebagaimana mula mula keluar dari pas. mungkin mariah carey dapat berikan sumbangan banyak atau menginfak seluruh gaji dan elaunnya sebagaimana kata hatta mereka tak lapaq kalau keluar dari pas menyertai pan. tapi hatta terus lapaq gaji dan elaun mp kuala krai rupanya. 

Ulasan