terhangat malam .. panpinputpus memang PARTY BANGSAT ... kasihan

AKU SETUJU MAT SABU BERTANDING
MUDAH UNTUK SIAPA SAJA LAWAN MAT SABU

CALON PASTI KALAH JIKA BERTANDING
tapi BERANI KE MAT SABU BERTANDING?????
sokongan dari dap tidak bermakna langsung. majlis mesyuarat syiah pakatan tiada harapan tiada kata muktamad bersetuju membenarkan panpinputpus menjadi calon mereka. pkr sudah mengemukakan hujah bahawa party nyamuk tidak layak untuk bertanding dan jika kalah bermakna mereka akan mendapat malu lebih besar dan sokongan rakyat kepada mereka akan terus merundum. panpinputpus dibawah mat sabu mengatakan bahawa sijil keahlian party mereka sudah menjangkau hampir sejuta melalui mata bonus point akan diberikan kepada pkr jika meragui keahlian ahli party panpinputpus yang hanya menjangkau tak sampai seribu orang seluruh malaysia. didapati system yang dipakai oleh party itu dalam gandaan 20x satu data ahli ini untuk memastikan keahlian mereka akan menjangkau lebih ramai. dengan logo meniru stesen tv tamil pasti menambah lagi kebodohan penyokong dan ahli mereka. 

party panpinputpus yang akan menerima sokongan mahathir dan sokongan dap akan mengheret seluruh bebanan yang berat untuk mereka jawab dalam kempen nanti. dap sarat dengan korupsi dan akhirnya menjalinkan hubungan dengan mahathir yang penuh dengan sejarah menibai wang rakyat dan membuat hutang negara menimbun. mahathir mempunyai sejarah paling hitam dan jika pembangkang bekerjasama dengannya pasti pembangkang menuju kehancuran yang lebih besar. wajah diktator sukar dibersihkan sebagaimana wajah zaidberahim PEMINUM TEGAR YANG SENTIASA MABUK. isu isu dap dengan skandal banglo, azmin dengan skandal awek dan party panpinputpus juga mempunyai masalah intergriti melarikan wang dan juga kerusi pas dipandang serong oleh rakyat, pengundi sedar bahawa ketiga party pakatan bodoh ini mempunyai masalah korupsi yang teruk, party panpinputpus yang ditubuhkan melarikan kerusi pas dan tidak mampu untuk berdiri diatas kaki sendiri, kalah teruk disarawak dan kerjasama mahathir mat sabu menyukarkan lagi pakatan tiada harapan nak menang jika mereka bertanding.

prk sarawak telah membuktikan bahawa pengundi cina tak mengemari mahathir dan menolak party dap kafir yang tahu mencari kelemahan orang tapi tan pandang diri sendiri. sendiri tibai duit rakyat tapi kalau tanya party barua pasti mereka akan mencuci dan  mensucikan TOKONG dewa wang mereka. BEBANAN YANG MEREKA BAWAK PASTI MENYUKARKAN MEREKA UNTUK MENDAPAT UNDI BALIK DEPOSIT. MISI PARTY PANPINPUTPUS HANYA UNTUK MENDAPATKAN BALIK DEPOSIT KERANA KALAH SUDAH PASTI DALAM TANGAN. YANG SANGAT PASTI MAT SABU, SALAHUDIN TIDAK AKAN MASUK BERTANDING KERANA MEREKA SANGAT FAHAM MEREKA AKAN KALAH DIMANA JUA MEREKA BERTANDING. HATTA BERI KAWASAN MONYET DAN BERUK PUN PASTI MAT SABU SALAHUDIN AKAN HILANG WANG PERTARUHAN.


#panpinputpus pastikalah diprk kualakangsar dan sungai besar
#panpinputpus tidak dipilih menjadi calon di prk sb dan kk
#dimana nak letak muka jika panpinputpus tidak dipilih
#kambus muka dalam longkang

Ulasan