terburai .. mahathir guna pakatan harapan untuk kekalkan kuasan BN

mahathir sanggup buat apa saja demi menjatuhkan najib bukannya memusnahkan UMNO. SATU KENYATAAN YANG PASTI, tapi pakatan tolol dengan adanya manusia bangang seperti mujahit, kolid samad, nuar tahir, AZMIN, mat sabu,mampuz, salahudin, kit malang, guend end, tony phua, mad awang, nizar sudah cukup untuk membuatkan mahathir terhibur dengan gelagat bangang pemimpin bodoh ini. mahathir berjaya memperdajalkan kesemua pemimpin tolol ini dengan mengusung DEKLARASI RAKYAT. sejak bila mahathir sangat terkesan dengan penderitaan rakyat. sejarah telah membuktikan bila hasrat dia tercapai PASTI MAHATHIR AKAN KEMBALI MENJADI AHLI UMNO.  DAN YANG LEMBU TERUS PERCAYA. pakatan tiada harapan seolah olah dengan rela menjadi anjing dan kaldai mahathir. sokongan teknikal sokongan berterusan mengusung kemana mana saja mahathir dan akan kelihatan beberapa ekor mamlau barua yang mengekorinya dan membenarkan kata kata mahathir nak menyelamatkan rakyat malaysia.

nuar brahim sudah menghidu kegiatan bodoh ini akan memastikan nuar braham akan ketinggalan dalam penjara. jika mahathir berjaya menawan gerombolan lembu bodoh ini pasti nama nuar akan terus tenggelam. mahthir berjaya mengkaldaikan pakatan yang tiada masa depan untuk masa depan kroni mahathir. semua hanyut dibuai angin selesa mahathir canangkan. inilah strategi licik mahathir dan membimbangkan nuar brahim. nuar braham memintas kerja kerja mahathir dengan menghantar 8 keping surat kepada pkr supaya meninggalkan mahathir. apakah surat ini akan menyelamatkan nuar braham dan keluar dari sel. apakah jib mahu nuar braham bersama sama dia untuk mempertahankan dia dari serangan bodoh mahathir. pakatan tiada harapan sudah berpecah belah kerana mahathir dan nuar brahim berebut untuk menjadi ketua. saksikan opera yang terus berlaku dan ILHAM CENTRE DIBAWAH UMNO AKAN TERUS MELAGUKAN KAJIAN LEMBUNYA DEMI BAYARAN LUMAYAN DARI SEMUA PIHAK, DEPAN BELAKANG ATAS BAWAH SEMUA SAPU OLEH ILHAM CENTRE.

mahathir membisu sewaktu prn sarawak dan senyuman mahathir makin lebar jika berjaya lagi membodohkan pemimpin lembu pakatan tiada harapan. mahathir pasti semua pemimpin lembu pakatan mudah diikat dan diajar dan menerima saja. semua sudah masak dan dalam tangan mahathir untuk menjinakkan harimau tua atau kaldai tua dan juga singa bapok. semua sudah bersatu dengan mahathir dan meninggalkan nuar brahim kesunyian dalam sel. dap dan mat sabu tidak mahu lagi bersama nuar braham kerana lambat untuk memerintah putrajaya. jika bersama mahathir banyak bayaran akan masuk acc kata pemimpin panpinputpus. itulah yang dimahukan, habuan wang mungkin selepas ini habuan perempuan akan menular dalam pakatan tiada harapan. TAK MUSTAHIL, yang pasti UMNO jugak terus berkuasa sebab kebodohan dan kebangangan pemimpin pakatan tiada harapan.

Ulasan