TERBONGKAR ... MENGAPA PAKATAN MASIH MENUNGGU PAS

jijah mengaku sudah 2 kali majlis presiden syiah gagal mengadakan mesyuarat kerana masih menunggu pas mana tahu pas berubah fikiran sanggup mengadakan perundingan dengan pkr. penyokong panpinputpus sudah marah kerana dipermainkan dan diperkotak katikkan oleh pkr. dewa mereka sudah menyatakan sokongan supaya panpinputpus bertanding di sungai besar dan kuala kangsar. namun majlis presiden syiah masih gagal bermesyuarat. mat sabu dan guane end sudah berulat menunggu tapi tiada jugak panggilan. penyokong panpinputpus sudah berapa kali maki pkr kerana tidak adakan majlis mesyuarat presiden syiah dengan boss mereka. akhirnya mereka mengaku party mereka PARTI BANGSAT. TAK NGAKU PUN ORANG TAHU MEREKA ADALAH BANGSAT. ikut kehendak kafir melebihi pegangan agama islam, berjuang agama macamana boleh ikut kafir .. lawak betul walaun walaun kobu udin dan koley ni.

dalam mesyuarat pertama hari tu, panpinputpus mengaku mereka tak mempunyai cawangan dikawasan itu dan segala kerja akan bergantung kepada markas dap dan pkr, bila pkr mempersoalkan bagaimana nak bekerja kalau mengharapkan sokongan dari party lain mat sabu kata itu perkara biasa bila berpakat, oleh sebab itu pkr mendesak panpinputpus mendirikan dulu markas utama namun sampai sekarang hanya menggunakan jentera dap saja untuk bergerak, penyokong party panpinputpus pun tidak ada dikawasan itu, pendaftaran yang dibuka tidak menarik minat kecuali ditawarkan wang sebagaimana dibuat oleh nuar tahir, menjadi ahli free seumur hidup dan diberi wang baru mereka mengisi borang ahli panpinputpus. 

pkr berpendapat jika mereka bekerjasama dengan pas ini bermakna mereka boleh gunakan segala kemudahan yang ada pada pas, cawangan kawasan dan beberapa tempat dewan yang siap sedia untuk digunakan. modal tak banyak digunakan jika gunakan panpinputpus pasti jumlah wang lagi besar kerana pemimpin panpinputpus tak biasa buat media conference dalam semak dan panas. mereka nak semua di hotel 5 star punya hotel. itu selalu dibuat oleh nuar tahir untuk menggambarkan bahawa party mereka sangat kaya HUTANG. permit suratkhabar dan penjualan surat khabar dikatakan berhutang dengan pencetak dan cetakan 100k setiap keluaran dan hanya laku 10 keping saja tapi menaikkan imej panpinputpus mereka akan mencetak lagi. pencetakan sudah tidak mahu mencetak jika keluaran pertama belum dilunaskan lagi oleh party.

#bersambunggggg
#sebab itu mereka menunggu pas
#kot kot pas berubh hati 

Ulasan