terbongkar dap sokong pan, pkr tak sokong .. mengapa tak mesyuarat lagi ?????

dulu duk perlekeh pas kena tipu dengan umno, lepas tu bila berjaya bentang, korner pulak, yang paling menyedihkan adalah menjadi PENYOKONG KAFIR. PELBAGAI ALASAN ULASAN dari pihak yang mengaku islam tapi menentang segala apa yang jemaah ISLAM BUAT. aku cukup yakin dan percaya JIKA DAP BENTANG RUU UNDANG UNDANG KAFIR MENENTANG ISLAM PASTI PAN AKAN SETUJU 100%.  demi mendapatkan undi dari kafir pan sanggup buat apa saja. dan senario terbaru dalam pakatan hurapun sudah huru hara, Pkr tidak memberikan sokongan kepada pan untuk bertanding, suhaizan kayat kata kalau tak naik kayat lagi tu akan bincang sampai semua setuju. bagaimana pan bangang ni boleh meletakkan calon sedangkan pkr tak setuju, apakah pan sudah naik toncang atau pan sudah merasa gagah dengan sokongan dap kafir yang menentang ISLAM.  pan tidak boleh bertanding di kuala kangsar dan sungai besar selagi party komponen pakatan tidak bersetuju. apakah konsep semua kena bersetuju baru boleh bertanding dilupakan oleh pan sewaktu penubuhan pakatan hurupan dulu. mana suhaizan kayat.. mana kolid samud.

bila pan menerjah begini konsep bersetuju sudah tak wujud lagi sebagaimana pas tak bersetuju dengan dap kafir dulu. bagaimana dap kafir memutuskan hubungan dengan pas dulu akan berjangkit kepada pkr atau macamana. PKR sudah menjadi party njing buruk kepala dalam pakatan. pan dan dap brgabung mendera pkr. pkr jelas menunjukkan penentangan kepada calon pan, apakah dap kafir dan pan berani memutuskan hubungan dengan pkr, ATAU PKR SENDIRI KELUAR DARI PAKATAN. sumber sahih mengatakan bahawa pkr nak bertanding disungai besar dan ditentang oleh pan dan dap kerana kerusi itu milik pan yang baru ditubuhkan 8 bulan dengan kadar ahli1 nisbah 2000 didaftarkan. ahli pan dikatakan hanya yang sah 1000 orang saja yang lain hanyalah data computer yang dibeli oleh setiausaha pan untuk ditunjukkan kepada pkr dan dap dengan persetujuan mat sabu. pkr mendakwa ahli pan tidak ramai dan yang ramai hanyalah bayang bayang dan impian mat sabu nak memimpin party yang ahlinya ramai. jika ahlinya ramai bagaimana pan terdesak sangat dengan wang jika ahlinya melebihi 150 k hanya perlu dikutip rm1 seorang dah mendapat 150k sebulan ini bermakna segala urusan sewa utiliti elaun tak akan ada lagi terhutang. wisma pan akan dijual sebagaimana di terengganu kadar sewa belum djelaskan sampai hari ni.

dari segi logistik dan segala perbelanjaan menghadapi prk sg besar dan kk amat besar dan pan tak mampu untuk menanggung semua kerana pemimpin berbelanja mewah dan hinggap di hotel mahal dan mewah. segala penceramah meminta wang elaun untuk berceramah dan berkempen. dengan keadaan papa kedana party pan tak akan mampu bergerak jauh kerana terlebih berbelanja dari bujek. dan prn sarawak menyaksikan pan terpaksa berhutang disana sini. dan kemungkinan besar akan menjual atau memajakka apa saja yang ada. dan yang pasti pan tiada apa apa selain kekuatan menjadi barua dap kafir.

#pkrtaksetujupanbertanding
#pkrakan mendiamkan diri
#pan bertanding dalam keadaan memalukan

Ulasan