terbangkar pagi ...pan mula maki pkr

party cap kuali memulakan serangan kepada pkr kerana memboikot majlis mereka. pasma yang ditubuhkan untuk membawa ahli pas masuk pan tidak ada upaya selain akan hilang tak lama lagi. pasma dibawah rozi yang bercita cita nak menjadi mb kedah rupanya tak ada pengaruh sangat melainkan sekadar melalak dan melaung benda benda bukan bukan. pan sudah tidak sebulu dengan pkr kerana pan berharap pkr memberikan mandat dan jika mereka kalah teruk pkr akan diheret sama dalam kekalahan itu. pkr sudah dapat membaca dan menghidu kebodohan pemimpin pan yang nak bertanding kerana kajian ilham centre yang mengatakan dap akan menang besar di sarawak akhirnya mengalami kekalahan memalukan. mesyuarat pakatan tidak dihadiri oleh pkr dan ini menaikkan kemarahan pan kerana hanya dap yang hadir memberikan sokongan. jika pan kalah dan hilang deposit bermakna hanya pan akan dipersalahkan dan ditanggung sepenuhnya oleh pan dan dap, pkr sudah berlepas diri kerana pkr sudah faham bahawa kajian ilham centre hanya dibayar dan akan mengikut apa saja tuan yang membayar, pkr sudah melabur banyak dalam ilham centre dan akhirnya pkr menyembah bumi di sarawak. data ilham centre hanya tipu dan fitnah sebagaimana deklarasi rakyat yang membeli data. tandatangan deklarasi rakyat hanya tipu dan mat sabu mampuz husam kolid adalah walaun mahathir yang bersengkokol membelinya.

di sungai besar dan kuala kangsar, senarai nama sudah dihantar oleh pan namun semua tidak akan menang walaupun apa cara dibuat. pkr sudah malas layan pan yang masih berdegil nak bertanding. dap menyokong pan kerana jika tidak pan akan makan tuan, pan akan beralih arah kepada UMNO sebagaimana perjanjian belakang mat sabu salahudin dan nuar tahir dengan kroni mahathir. maklumat ini sudah tersebar didalam kem pkr dan menyebabkan nuar braham terpaksa menulis PUISI akhirnya. kerja kerja kotor mahathir bersama deklarasi rakyat memalsukan tandatangan dan dipersetujui oleh pan pkr dan dap. akhirnya deklarasi rakyat yang dicanangkan menjadi deklarasi bangang, semua benda yang dinyatakan dalam deklarasi adalah idea mahathir nak menyelamatkan umno. pan bersetuju demi laba yang akan diperolehi, jika pan gagal mendapatkan dana bermakna nyawa dan hayat pan akan berkubur selewatnya akhir tahun ini. hutang sudah menimbun kerana kemewahan pemimpin pan yang masih berharap dap pkr dan cia membiayai mereka. 

JIKA DATA DEKLARASI RAKYAT ADALAH PALSU INI BERMAKNA KAJIAN ILHAM CENTRE ADALAH PALSU DAN SENGAJA DIADAKAN UNTUK MENDAPATKAN DANA OLEH CEO ILHAM CENTRE. ILHAM CENTRE YANG MEMERLUKAN DANA UNTUK MELAKUKAN KAJIAN BERGANTUNG KEPADA BANTUAN UMNO DAP DAN SEBAGAINYA. ILHAM CENTRE SUDAH MEMBUKTIKAN MEREKA MEMBUAT KAJIAN BAHAM RAMBANG DAN AKAN MENGIKUT KATA KATA PEMBIAYAI MEREKA. KAJIAN MEREKA SAMA SEPERTI MANA DATA DEKLARASI RAKYAT DIPEROLEHI. HANYA RAMALAN BODOH.

#ILHAMCENTRE PERLUKAN BANTUAN WANG
#SIAPA BIAYAI ILHAM CENTRE PASTI AKAN DAPAT ULASAN TERBAIK

Ulasan