TERBAKAR PAGI .... panpinputpus dilanyak pkr dan dap TIDAK DIBENARKAN BERTANDING

sah party panpinputpus tidak dibenarkan bertanding dalam prk kuala kangsar dan sungai besar, mat sabu hanya bercakap besar depan penyokong itik serati nya saja kononnya akan hentak meja lah, pakai loud speaker jika tak dibenarkan bertanding di prk nanti. mat sabu dan geng bodoh mereka gagal menyakin sesiapa bahawa mereka tidak akan hilang deposit jika mereka bertanding di 2 prk parlimen itu. azmin mengatakan bahawa jika party panpinputpus bertanding sudah SAH SAH KALAH TERTUNGGING DAN LEBIH MEMALUKAN LAGI MEREKA HILANG DEPOSIT. AZMIN sudah menasihatkan mat sabu supaya guna wang deposit prk sungai besar dan kuala kangsar untuk membayar wang aliporno dan membiayai kegiatan fitnah panpinputpus lagi baik. bayaran kepada blogger dah banyak bulan sangkut. yongsukakafir dah banyak kali terpending bayaran dan makin lama makin tak berminat nak menulis fitnah bagi pihak party panpinputpus.

AZMIN sudah menunjukkan senarai exco baru kepada party panpinputpus menyebabkan mat sabu longlai untuk berhujah. saari sungkit dan senoi akan dilantik menjadi exco longkang dan 2 lagi akan dibahagi sama dengan dap dan pkr atau jika mat sabu berdegil, jawatan exco pas akan ditibai semua oleh pkr dan satu diserahkan kepada dap. arahan azmin sudah cukup jelas kepada mat sabu. salahudin mujahitholyywater mahu habuan yang lebih banyak diberikan kepada party mereka atau ke dalam poket mereka. JAWATAN GLC DIMAHUKAN OLEH MUJAHITHOLLYWATER DAN SALAHUDIN JUGA MENUNTUT JAWATAN DALAM SYKT PASIR SELANGOR. MAT SABU akan dilantik menjadi penasihat syarikat glc selangor dengan gaji 20k sebulan dan bayaran elaun perjalanan dan tuntutan perjalanan akan diberikan. 7 tuntutan party panpinputpus diberikan kepada azmin dan azmin hanya brjanji 2 dari 7 tuntutan itu. 

apakah janji azmin dapat dipercayai sedangkan semasa prn sarawak azmin sudah menibai dap dan bertanding dimana mana saja mereka nak bertanding. azmin dah menjadi diktator dalam pakatan hantu dan mat sabu bersama gueno end tidak dapat melakukan ugutan kerana. dewa mat sabu sedang berhadapan dengan tuduhan rasuah pembelian rumah murah. dan kempen skandal ini akan berkumandang jika pakatan hantu masuk bertanding. azmin dilihat menggunakan isu ini untuk menutup mulut gueno end dan mat sabu. janji manis azmin sama penyanyi dilihat akan dikhianati bila selepas prk. azmin tidak mahu tunduk pada ugutan mat sabu yang mana azmin sudah tahu bahawa panpinputpus tiada apa apa kekuatan selain bercakap besar.

# mat sabu dapat gaji baru
#mujahithollywater daptat jawatan lagi
#penyokong pakatan hantu terlopong bila dengar ceramah mat sabu

Ulasan

  1. yahoo dapat la aku nanti sedondon pink lagi time penamaan calon...

    BalasPadam

Catat Ulasan