PKR bila nak putus hubungan dengan PAS????

sepatutnya azmin tak keluarkan ugutan dan bercakap besar.. azmin sepatutnya memecat terus exco pas bukan berbunyi macam tong kosong. perlantikan exco baru hendaklah dibuat segera dengan melantik 2 ekor barua yang sudah berjasa besar kepada pkr. 2 ekor barua saari sunkit dan senoi boleh berkira kira nak beli kereta mewah atau membina rumah besar. pakatan hantu tak akan setakat bincang meeting saja bila nak ada keputusan atau pakatan hantu hanya tahu meeting saja. PAS TIDAK DIKENALI DI SARAWAK KATA JIJAH. PAS TIADA KEKUATAN KATA PARTY BARUA DAP, PAS KENA UKUR BAJU TAHUN 2008 BUKAN SEKARANG KATA KIT MALAM, jadi pkr kenalah lebih jantan dan jangan jadi pondan tua disebalik hari, siang jantan malam jadi bapuk tua belakang lorong. tak akan azmin tak berani nak pecat pas sedangkan cikdet sudah memberikan arahan kepada anak angkatnya.

dengan menggunakan deklarasi rakyat cikdet berjaya membunuh pakatan hantu yang sedang lupa diri dimana mereka berpihak dan langit mana mereka junjung, mereka lupa bahawa mereka menang semasa bersama pas, dan sekarang bila mereka bersama party barua mereka jugak kalah teruk, mat sabu dan geng bahalolnya yang dulu mengatakan nak menyelamat undi di kawasan separuh melayu dan separuh cina india sudah terbalik dan akan bertanding dikerusi melayu sedangkan mereka pembenci KAUM MELAYU NO WAHID. bagaimana party barua nak bertanding dikawasan melayu sedangkan mereka sangat membenci melayu sebagaimana kata mujahit holly water, pengundi bukan melayu saya akan tanya saya bagaimana saya nak jawab, jadi pengundi melayu tak payah tanya mujahit buat apa sekarng bukan sekadar menjadi anjing dap saja. mujahit ingat dia hanya perlu jawab soalan pengundi cina saja dengan pengunci melayu tak akan tanya mujahit the holly water.

kalau pas kena ukur baju tahun 2008 apakah dap pkr tidak perlu ukur tahun 2008 atau tanya bila pkr menang hanya di permatang pauh dan sejarah lama perlu dibuka dibaca semula apakah bila menang akan mendabik dada, dap tak perlu baca buku lama, atau pkr hanya akan menang dimana mana mereka bertanding, apakah saari sungkit akan menang kalau tidak bertanding pas . yang tak perlu ukur baju adalah party barua, party barua tak perlu ukur baju sebab sah sah akan kalah tertungging dengan cepat kiok. party barua yang ditubukan menjadi anjing belaan dap saja. party yang hanya tahu mencuri dan merompak kerusi pas dan mengaku kerusi sendiri apakah itu namanya party amanah atau party amanu. 

Ulasan